hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztárrobot és a Westworld látványtervezője a Brain Baron

Jövőre a Corvinusra költözik a Brain Bar. Ma bejelentették az első 20 előadót, uniós biztos és hollywoodi szakember is van köztük.

hirdetés

A Corvinus Egyetem campusára költözik a jövő évi Brain Bar, amelyet június 1-2-én rendeznek majd. Hétfőn bejelentették az előadók (majdnem fellépőket írtam, a jövőfesztivál munkatársai alighanem örültek volna) első hullámát: van köztük sztárrobot, hollywoodi látványtervező és versenyért felelős uniós biztos is.

Sophia, a humanoid robot októberben szaúdi állampolgárságot kapott, amivel több jogot szerzett, mint az ott élő nők. Játszott már kő-papír-ollót Jimmy Fallonnal, és szerepelt az Elle magazin címlapján. A Hanson Robotics teremtménye képes az érzelmek kifejezésére, felismeri az arcokat, így szemkontaktust is tud tartani, érti a beszédet, és néha még egy-egy viccet is elsüt.

Nathan Crowley a Westworld, a Dunkirk, az Interstellar és a Sötét lovag trilógia látványtervezője. Margrethe Vestager az EU versenypolitikáért felelős biztosa, aki több milliárdos büntetést szabott ki a tiszta verseny megsértésért a gazdasági szuperligájába tartozó cégekre. Kino MacGregor jógamester, 29 évesen ő volt a legfiatalabb nő, akit az Ashtanga jóga alapítója felkért tanítani.

A 2018-as fesztiválra érkezik még többek között az irodalom és demokrácia kapcsolatát vizsgáló Azar Nafisi író, az anarchokapitalizmus és a Bitcoin hívő Jeffrey Tucker, a startup kultúra ellen kifakadó Shem Magnezi, az olcsó nukleáris energia mítoszával leszámoló Varró László, és Andrew Taggart filozófus, aki a Skype-on keresztül osztja meg a Szilícium-völgy kreatívjaival, mit gondoltak évezredek gondolkodói a jó életről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés