hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztárparádé a Beats by Dre új reklámjában

Topsportolók vonulnak fel véget nem érőn, és Beck legújabb dala kíséri a filmet, de igazán a kameramozgatás teszi fantasztikussá a filmet.

hirdetés

Nincs talán egy olyan hirdető se, aki ne örülne úgy, mint majom a farkának, ha sikerülne a reklámjához megnyerni Serena Williamset főszereplőnek. Vagy éppen LeBron Jamest. Vagy Eden Hazard-t. Dr. Dre rapper-producernek mindet sikerült (na jó, valójában az Apple-nek, amely 2014 óta tulajdonolja a márkát), sőt, összesen 17 élsportoló jelenik meg a Zambezi ügynökség által készített egyperces szpotban, amivel a vezeték nélküli Powerbeats Pro fülhallgatójukat népszerűsítik. 

A filmet, amely fél nap alatt már 700 ezer megtekintésnél jár a Youtube-on, Hiro Murai rendezte, aki Grammy-díjat nyert Childish Gambino This Is America dalához forgatott klippel. De nem ő az egyetlen Grammy-díjas, aki részt vett a reklám elkészítésében: a filmet a hétszer díjazott Beck legújabb dala kíséri. Önmagában persze 17 híresség belepakolása egy filmbe nem recept a sikerre, de ez a reklám kifejezetten jól sikerült: jól illeszkedik a dal az energikus képi világhoz, a kameramozgatás pedig kifejezetten magával ragadó.

A Los Angeles-i Zambezi évek óta együtt dolgozik a Beatsszel, de ez a legújabb film egy fontos korszak a márka és az ügynökség életében. 2018-ban a Beats eddigi lead ügynöksége, az Anomaly bejelentette, hogy egy darabig szüneteli a közös munkát, a Beats pedig a hírek szerint új ügynökségi partnert kezdett keresni, de végül hivatalosan senkit nem jelentettek be. Az új filmmel világossá vált, hogy szorosabbra fonták az együttműködést a Zambezivel, ugyanakkor csak egy ügynökség maradt a poolból, és a Beats nem akar vezető ügynökséget kinevezni.

Forrás: Adweek

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés