hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztárbutik, Trendz - az Adaptive Mediával dolgozik

Az Egzo Media által indított Sztárbutik és az ősszel induló Trendz.hu online reklámértékesítési feladatait is az Adaptive Media-ra bízta.
hirdetés

Tovább bővült az Adaptive Media értékesítési portfoliója. A társaság ezentúl az Sztárbutik.hu, és a Trendz.hu oldalak banner és egyéb hirdetési felületeit is értékesíti a médiaügynökségek és a hirdetők felé.

Ahogy azt korábban megírtuk a két weboldal az Egzo Media tulajdonában van, a Sztárbutik a nyár elején jelent meg a nagyközönség előtt, és sztárkultusz és közösségi portálként definiálja magát. A stílusos életről, prémiumfogyasztásról, kiemelkedő újdonságokról szóló Trendz elindítását pedig idén őszre tervezik.

Az Egzo Media többek között a Reklámzabálók Éjszakája szervezőjeként ismert.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Pap Szilárd István áprilisban fog távozni a laptól.

Ali G, hardcore táncolás és Baby Shark.

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés