hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szövetségbe forrt

Nem egyértelmű, hogy szükség van-e magyar kommunikációs csúcsszervre

Enyhe távolságtartással fogadta a legtöbb kommunikációs szakmai szervezet a Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalom első akcióját. A kezdeményezés ismét felszínre hozta azt a kérdést: szükség van-e egy kommunikációs ernyőszervezetre.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

Egy ősi japán démon miatt egy fiatal nő mindenkire halált hoz - le is csap a sztorira az indiai filmúthenger. 

Beleznai Márk  Agapé című vizsgafilmjét meghívták a 73. Cannes-i Filmfesztivál Cinéfondation válogatásába

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Zigzag,

Szerintem TE egy másik cikkre szerettél volna reagálni, mivel az átalad leírt észrevételek nem igazán kapcsolódnak a "Szövetségbe forrt" c. írás tartalmával.

Néhány szóban a kezdeményezés szakmai/intellektuális hátteréről (ám ez a Kreatívos cikkből szerintem jól árjön):

A "Magyar Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalmat" egy olyan platformnak szánnánk, ahol a kommunikációs szakma képviselői egymás mellett, egymással egy szinten
működnek együtt közös érdekeik megvalósításáért.

A célunk az, hogy - elrugaszkodva a nagy stratégiai összefogásoktól - olyan a kommunikációs piac mindennapjait és jövőjét érintő kérdéseket, programpontokat
fogalmazzunk meg, amelyeket akciótervvel ellátva, érthető módon meg is tudunk valósítani.

Reményeink szerint a beszélgetéssorozattal olyan kreatív, intellektuális kalandot indítunk el, amelynek során nyilvánvalóvá válhat, hogy néhány olyan kérdésben,
ahol a szövetségi szintek feletti érdekeink ezt diktálják, talán érdemes lehet összefogni.

Hát ennyi-------------

Üdv:

Bery
#
Én mint kívülálló nem értem a problémát. Ha egyszer vannak cégek, amelyek hirdetni akarnak, és egyre több új termékük van, amit el akarnak adni, tehát egyre többet,
egyre több helyen akarnak hirdetni, akkor mi a gond? Szükség lesz olyan emberekre mindig, akik kitaláklják a módját.
Minden ügynökség sikeres lehet, ha felfogja, hogy változnak a kommunikációs csatornák, szokások stb., és ehhez igazodik. Persze három értelmetlen mondatot a Frosta
készételek titkáról könnyebb kitalálni, mint leprogramozni egy jó kis játékot, amelyben ott a termék. Mert ugye ahhoz már ész, kreativitás meg szaktudás is kellene.
Pedig ha jól sikerül az ilyesmi, hetekig is kerülgeti vele a munkát a célcsoport. Azé a jövő, aki ebben utazik, aki meg a Frosta készételek titkában, tőlem nyugodtan
éhen halhat.
#
Elég hosszú "oknyomozó-tényfeltáró" cikk sikeredett ebből.

Érdemesebb lenne róla többet tudni. Mikor, s hol lehet majd hallni legközelebb a kezdeménezésről???

:::
#
Kinek mi a véleménye a kezdeményezésről?

Milyennek tatrjátok a csapásirányt?

Üdv:

Bery :)
#
Vélemény!

Komment!

Üdv:

Bery :)
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés