hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szövetségbe forrt

Nem egyértelmű, hogy szükség van-e magyar kommunikációs csúcsszervre

Enyhe távolságtartással fogadta a legtöbb kommunikációs szakmai szervezet a Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalom első akcióját. A kezdeményezés ismét felszínre hozta azt a kérdést: szükség van-e egy kommunikációs ernyőszervezetre.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Zigzag,

Szerintem TE egy másik cikkre szerettél volna reagálni, mivel az átalad leírt észrevételek nem igazán kapcsolódnak a "Szövetségbe forrt" c. írás tartalmával.

Néhány szóban a kezdeményezés szakmai/intellektuális hátteréről (ám ez a Kreatívos cikkből szerintem jól árjön):

A "Magyar Kommunikációs Szakma Megújulásáért Mozgalmat" egy olyan platformnak szánnánk, ahol a kommunikációs szakma képviselői egymás mellett, egymással egy szinten
működnek együtt közös érdekeik megvalósításáért.

A célunk az, hogy - elrugaszkodva a nagy stratégiai összefogásoktól - olyan a kommunikációs piac mindennapjait és jövőjét érintő kérdéseket, programpontokat
fogalmazzunk meg, amelyeket akciótervvel ellátva, érthető módon meg is tudunk valósítani.

Reményeink szerint a beszélgetéssorozattal olyan kreatív, intellektuális kalandot indítunk el, amelynek során nyilvánvalóvá válhat, hogy néhány olyan kérdésben,
ahol a szövetségi szintek feletti érdekeink ezt diktálják, talán érdemes lehet összefogni.

Hát ennyi-------------

Üdv:

Bery
#
Én mint kívülálló nem értem a problémát. Ha egyszer vannak cégek, amelyek hirdetni akarnak, és egyre több új termékük van, amit el akarnak adni, tehát egyre többet,
egyre több helyen akarnak hirdetni, akkor mi a gond? Szükség lesz olyan emberekre mindig, akik kitaláklják a módját.
Minden ügynökség sikeres lehet, ha felfogja, hogy változnak a kommunikációs csatornák, szokások stb., és ehhez igazodik. Persze három értelmetlen mondatot a Frosta
készételek titkáról könnyebb kitalálni, mint leprogramozni egy jó kis játékot, amelyben ott a termék. Mert ugye ahhoz már ész, kreativitás meg szaktudás is kellene.
Pedig ha jól sikerül az ilyesmi, hetekig is kerülgeti vele a munkát a célcsoport. Azé a jövő, aki ebben utazik, aki meg a Frosta készételek titkában, tőlem nyugodtan
éhen halhat.
#
Elég hosszú "oknyomozó-tényfeltáró" cikk sikeredett ebből.

Érdemesebb lenne róla többet tudni. Mikor, s hol lehet majd hallni legközelebb a kezdeménezésről???

:::
#
Kinek mi a véleménye a kezdeményezésről?

Milyennek tatrjátok a csapásirányt?

Üdv:

Bery :)
#
Vélemény!

Komment!

Üdv:

Bery :)
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés