hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szoros verseny a pr-ügynökségi díjakért

66 nevezésből 28 került az idei pr-verseny, vagyis a harmadik Prizma Kreatív Pr Díj döntőjébe. Ahogy már a nevezéseknél is, a shortlisten is a korábbiaknál nagyobb a szórás: a 28 döntős hely 21 nevező között oszlik meg. Az izgalom így nagyobb, mint valaha: nem látszik előre, kik az igazi esélyesek.

hirdetés

36 pályázóból négy nagy vállalati ügyfél és 17 ügynökség, azaz összesen 21 nevező összesen 28 pályázattal jutott be a Kreatív Csoport által szervezett pr-verseny, az idén harmadszorra meghirdetett Prizma Kreatív Pr Díj döntőjébe. Ez azt jelenti, hogy a nevezőket tekintve  meglehetősen egyenletesen oszlanak el a döntős helyek: a korábbi évekkel ellentétben – amikor 2009-ben az LWp és a Noguchi, 2010-ben pedig a Noguchi négy döntős helyével elég magasan kiemelkedett a mezőnyből – idén nincsenek a versenynek előre látható, egyértelmű esélyesei.

Talán csak a Plan B Media emelkedik ki a sorból, amely idén először indult a versenyen, és alig három éves ügynökségi múltjával mindhárom nevezésével – köztük két nagy horderejű minisztériumi kampánnyal – be is került a legjobbak közé. Mindkét pályázatával bejutott a döntőbe az idei Prizmán a Hill & Knowlton, a Café Pr és az Image Factory, és rajtuk kívül egyaránt két-két shortlistes helyet szerzett még az öt nevezéssel induló PS:Provocative és a három nevezéssel induló ACG Pro, az ACG reklámügynökség pr-divíziója. A hét nevezéssel harcba szálló, és tavaly az év pr-ügynöksége díjat elnyerő Noguchi Porter Novelli meglepő módon ezúttal csak egyetlen döntős helyet szerzett, ugyancsak egyetlen döntős helye van a négy pályázatot beküldő, 2009-es év pr-ügynökségének, az LWp-nek.

Ahogy a nevezések számában, úgy a döntősök számában is rekordév ez a versenyen: tavaly 57 nevezésből 23, tavalyelőtt pedig 64-ből 26 munka került a rövidlistára. Az idei 28 döntőst a 66 nevezésből – ahogy szoktuk – a nevezési kategóriák megjelölése nélkül, abc-sorrendben közöljük. 

Prizma Kreatív Pr Díj 2011 shortlist:

1. 2Republic BTL: Simon's Cat Facebook rajongói oldal
2. ACG Pro: Mindörökké Zöld Pardon!
3. ACG Pro: Triumph Shape Sensation bevezetés
4. Anderson Communication: Kalicka Take Away pohárgrafika
5. Café Pr: Avon mellrák elleni kampány
6. Café Pr: Új népszokások
7. Coca-Cola: SAP bevezetési projektet támogató belső kommunikációs kampány
8. Flow Pr: Budavári Sörfesztivál
9. Friendly Digital: Gösser citromfutár
10. GE Infrastructure Hungary Holding: Nyíló Világ Középiskolai Tehetséggondozó Program
11. Grayling: Doodle 4 Google - Nekem Magyarország…
12. Hill & Knowlton: Segíts okosan 2011
13. Hill & Knowlton: A Corvin Bevásárlóközpont megnyitása
14. Image Factory: Pozsonyi Piknik
15. Image Factory: NO KAMU - program a hamisítás ellen
16. LWp Kommunikáció: Segít a Brigád!
17. Merlin Communications: K&H Vigyázz, Kész, Pénz! országos tudásverseny
18. NeoNoir: A világ második legjobb állása
19. Noguchi Porter Novelli: "Butterfly" - Gyárbezárás Tiszaújvárosban
20. OTP Bank: 2. OTP kreatív kirakat
21. PlanB Media: Minden gyerek lakjon jól!
22. PlanB Media: Megnézheted Magad!
23. PlanB Media: Soha többet! Harmadszor
24. Próbakő Kommunikáció: Genertel Téligumi-teszt
25. PS:Provocative: Féregstand 2010.
26. PS:Provocative: Kutatások az internetbiztonsággal kapcsolatban
27. RayGun: Sopron Bank Becsületkassza-kampány
28. Vodafone: Sziget Fesztivál  szponzorációs aktivitás

Arra, hogy a fentiek közül kik nyernek díjat, a harmadik Prizma Kreatív Pr Díj eredményhirdetéssel és bulival egybekötött díjátadó gáláján kerül sor november 17-én csütörtökön este nyolc órakor, a Doboz nevű szórakozóhelyen, néhány órával a Pr Nap konferencia zárása után. A díjátadóra a versenyt szervező Kreatív Csoport és a zsűri szeretettel vár minden nevezőt, azok ügyfelét vagy ügynökségét. A gálán a zsűri kiosztja az Év Pr Projektje és az Év Pr Ügynöksége díjakat is, továbbá idén először egy különdíj is gazdára talál.

A Prizma 2011 díjai előtt kihirdetjük a Pr Napon zajló Pr Rapid Randi eredményeit is, a díjátadó gála után pedig este tíztől hajnalig mulatság várja az egész hazai pr-szakmát, azaz várunk mindenkit, ajki a kommunikációs szakmában dolgozik, és megünnepelné az idei díjazottakat vagy úgy érzi, szívesen kikapcsolódna egyet a sorstársak körében. Részletek hamarosan a Facebookon.

A Prizma Kreatív Pr Díj zsűrijében idén Nagy Bálint, az IBS tanszékvezetője, Galambos Márton, az Origo Üzleti Negyed vezetője, Perlaky-Papp József, a BKF docense és szakirányvezetője,  Liptay Gabriella szociológus-közgazdász, a Magyar Telekom volt marketingkommunikációs igazgatója, Morva Gábor, a Balance Pr ügyvezetője, Weinwurm Bence, a Prokomm tanácsadó ügynökség vezetője és Lausek Esther, a Kreatív pr-rovatának vezetője ült, a zsűri elnöke - akárcsak tavaly - Leitner György, a Glaxosmithkline vezérigazgatója volt. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés