hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - új divízió, új vezető

A Viagra magyarországi bevezetője, a Pfizer korábbi marketingigazgatója csatlakozott a Szonda Ipsoshoz. Kádár Tibor a piackutató újonnan létrehozott egészségkutatási üzletágát vezeti.
hirdetés
A Szonda Ipsos új egészségkutatási üzletágat hozott létre, amelynek a megszervezésével és vezetésével Kádár Tibort bízták meg. A szakember január 1-től dolgozik a piackutató cégnél.

Kádár Tibor gyógyszerészként végzett Szegeden, majd az egyetemen maradt oktatóként, kutatóként. Ennek során 1986-1987-ben a New Orleans-i Tulane University rákkutató laboratóriumában dolgozott ösztöndíjasként. 1991-től nagy, nemzetközi gyógyszergyártóknál - Ciba-Geigy, Novartis Hungaria - dolgozott vezető beosztásokban, főleg marketing területen. Legutóbb a Pfizer marketingigazgatója volt, ő vezette be a Viagrát Magyarországon.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a Pfizernél nem neveztek ki új marketingigazgatót, hanem cégen belül átcsoportosították a feladatokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés