hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - háromtagúvá bővül a menedzsment

Gulyás János, a Young & Rubicam Brands volt vezérigazgatója csatlakozik a Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel együtt így már három vezérigazgató irányítja a kutatócéget.
hirdetés
Új taggal bővült a Szonda Ipsos menedzsmentje, miután a vállalathoz csatlakozott Gulyás János, a Y&R reklámügynökség korábbi vezérigazgatója. Emellett meghosszabbították a két alapító vezető szerződését: a Szonda anyacége, az Ipsos SA igazgatótanácsa úgy döntött, hogy 2011 év végéig posztján marad Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató is.

Mint arról már beszámoltunk, Gulyás János  júliusban távozott a Y&R Brands éléről. A szakember öt évig volt a vállalatcsoport vezérigazgatója, és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatói tevékenységét is ellátta. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé víz- és ételmárkákért.

A Y&R Advertising ügyvezető igazgatói posztjára még tavaly Aczél László érkezett, a vezérigazgatói pozícióban pedig nem neveztek ki utódot.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés