hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - háromtagúvá bővül a menedzsment

Gulyás János, a Young & Rubicam Brands volt vezérigazgatója csatlakozik a Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel együtt így már három vezérigazgató irányítja a kutatócéget.
hirdetés
Új taggal bővült a Szonda Ipsos menedzsmentje, miután a vállalathoz csatlakozott Gulyás János, a Y&R reklámügynökség korábbi vezérigazgatója. Emellett meghosszabbították a két alapító vezető szerződését: a Szonda anyacége, az Ipsos SA igazgatótanácsa úgy döntött, hogy 2011 év végéig posztján marad Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató is.

Mint arról már beszámoltunk, Gulyás János  júliusban távozott a Y&R Brands éléről. A szakember öt évig volt a vállalatcsoport vezérigazgatója, és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatói tevékenységét is ellátta. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé víz- és ételmárkákért.

A Y&R Advertising ügyvezető igazgatói posztjára még tavaly Aczél László érkezett, a vezérigazgatói pozícióban pedig nem neveztek ki utódot.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés