hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - háromtagúvá bővül a menedzsment

Gulyás János, a Young & Rubicam Brands volt vezérigazgatója csatlakozik a Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel együtt így már három vezérigazgató irányítja a kutatócéget.
hirdetés
Új taggal bővült a Szonda Ipsos menedzsmentje, miután a vállalathoz csatlakozott Gulyás János, a Y&R reklámügynökség korábbi vezérigazgatója. Emellett meghosszabbították a két alapító vezető szerződését: a Szonda anyacége, az Ipsos SA igazgatótanácsa úgy döntött, hogy 2011 év végéig posztján marad Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató is.

Mint arról már beszámoltunk, Gulyás János  júliusban távozott a Y&R Brands éléről. A szakember öt évig volt a vállalatcsoport vezérigazgatója, és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatói tevékenységét is ellátta. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé víz- és ételmárkákért.

A Y&R Advertising ügyvezető igazgatói posztjára még tavaly Aczél László érkezett, a vezérigazgatói pozícióban pedig nem neveztek ki utódot.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés