hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szőke kapitány - oroszlánt kapott Cannes-ban

UPC Lions díjat nyert a 2007-es Szőke kapitány és Doktor Badár főszereplésével futó őszi-téli kampány, a Cannes reklámfesztivál apropóján évente megrendezett UPC Lions háziversenyen.

hirdetés
A legjobb 2007-es reklámnak járó UPC Lions díjat nyerte meg a magyarországi UPC a európai cég belső versenyén. A Liberty Global telekommunikációs cég tulajdonában lévő UPC Europe évente egyszer megválasztja az év kampányát. Európán belül összesen 11 országban van UPC, így Szőke kapitány és Doktor Badár ebben a mezőnyben indult el. A versenyre minden országnak kötelezően csak egy adott kampányt lehet benevezni és maximum hat perces lehet a teljes anyag.

A beküldött anyagokat részben az egyes országokban működő UPC-s marketingesek, illetve a UPC Europe márkázásért és marketingért felelős részlege és a központi márkatanácsadó cég pontozza. A végeredményt a reklámfesztivállal egy időben Cannes-ban osztották ki egy hajón, ahova a három legtöbb pontot kapott ország marketingeseit hívták meg.

A UPC magyar részlege a tavaly ősszel indult kampányt nevezte, ekkor jelent meg először Badár Sándor doktor jelmezben a háztetőn, majd később a metróban. A Laboratory Ideas által készített sorozat az Aranypenge reklámversenyen is jól szerepelt, ott Bronz Pengét kapott. A Kreatív is többször foglalkozott Szőke kapitány sorozattal.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés