hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szó szerint földhöz vág a K&H kampánya arról, miért nem érdemes ülni a pénzen

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Integrált kampányt indított a K&H Bank, amellyel a fiatal felnőttek befektetési kedvét szeretnék ösztönözni. Az aktivitás részét egy microsite, online megjelenések, fióki és digitális plakátok, valamint Facebook hirdetések képezik, a projekt koncepcióját pedig a Laboratory Group tervezte, az „ülni a pénzen” alapgondolatra építve. „A kampány egyértelműen meg akarta mutatni, hogy a pénzünkön ülni egy ideig ugyan lehet, hosszútávon azonban van ennél jobb megoldás is. Ezt szemlélteti a kreatív anyagok központi eleme, egy nagy pénzkötegalakú mechanikus rodeóbika” – olvasható a cég közleményében.

A kampány indulásakor a Deák téren felállított OOH kitelepülésen a járókelőknek lehetőségük volt a maga valójában felülni a Pénzrodeóra, ami egy interaktív játékban él tovább. Ennek során négy rodeós próbálkozását láthatjuk egy-egy interaktív videón, melyek sebességét a néző változtathatja. 

„Fiatal felnőttekhez szóltunk, ezért olyan megoldást kerestünk, ami játékos formában mutatja be a rendszeres havi befektetések fontosságát. Az ő ingerküszöbükhöz igazítva, szórakoztató módon szerettük volna megmutatni, hogy érdemes könnyebb és kevésbé rizikós módot választani a tartalékolásra” – mondta a kampányról Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatívigazgatója.   

 
Az alkotók

Megbízó: K&H Csoport

Kommunikációs igazgató: Horváth Magyary Nóra

Kommunikációs kampányfelelős: Tallós Réka

Reklámügynökség: Laboratory Group

Kreatívigazgató: Haszon Sándor

Art director: Ványi Zsolt

Copywriter: Mészáros P. Dániel

Client Service Director: Váradi Gábor

Senior account manager: Orbán Eszter 

Videó rendező: Gyula Márk

Vágó: Katona Vivien

Producer: Sümeghy Claudia

Weboldal fejlesztés: Alchimedia

Kivitelező partner: Aldeacom Kft.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

A szerencséseknek érkezik az egyedi dizájnnal ellátott ülőhely.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés