hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szó szerint földhöz vág a K&H kampánya arról, miért nem érdemes ülni a pénzen

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Integrált kampányt indított a K&H Bank, amellyel a fiatal felnőttek befektetési kedvét szeretnék ösztönözni. Az aktivitás részét egy microsite, online megjelenések, fióki és digitális plakátok, valamint Facebook hirdetések képezik, a projekt koncepcióját pedig a Laboratory Group tervezte, az „ülni a pénzen” alapgondolatra építve. „A kampány egyértelműen meg akarta mutatni, hogy a pénzünkön ülni egy ideig ugyan lehet, hosszútávon azonban van ennél jobb megoldás is. Ezt szemlélteti a kreatív anyagok központi eleme, egy nagy pénzkötegalakú mechanikus rodeóbika” – olvasható a cég közleményében.

A kampány indulásakor a Deák téren felállított OOH kitelepülésen a járókelőknek lehetőségük volt a maga valójában felülni a Pénzrodeóra, ami egy interaktív játékban él tovább. Ennek során négy rodeós próbálkozását láthatjuk egy-egy interaktív videón, melyek sebességét a néző változtathatja. 

„Fiatal felnőttekhez szóltunk, ezért olyan megoldást kerestünk, ami játékos formában mutatja be a rendszeres havi befektetések fontosságát. Az ő ingerküszöbükhöz igazítva, szórakoztató módon szerettük volna megmutatni, hogy érdemes könnyebb és kevésbé rizikós módot választani a tartalékolásra” – mondta a kampányról Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatívigazgatója.   

 
Az alkotók

Megbízó: K&H Csoport

Kommunikációs igazgató: Horváth Magyary Nóra

Kommunikációs kampányfelelős: Tallós Réka

Reklámügynökség: Laboratory Group

Kreatívigazgató: Haszon Sándor

Art director: Ványi Zsolt

Copywriter: Mészáros P. Dániel

Client Service Director: Váradi Gábor

Senior account manager: Orbán Eszter 

Videó rendező: Gyula Márk

Vágó: Katona Vivien

Producer: Sümeghy Claudia

Weboldal fejlesztés: Alchimedia

Kivitelező partner: Aldeacom Kft.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés