hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szó szerint földhöz vág a K&H kampánya arról, miért nem érdemes ülni a pénzen

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Integrált kampányt indított a K&H Bank, amellyel a fiatal felnőttek befektetési kedvét szeretnék ösztönözni. Az aktivitás részét egy microsite, online megjelenések, fióki és digitális plakátok, valamint Facebook hirdetések képezik, a projekt koncepcióját pedig a Laboratory Group tervezte, az „ülni a pénzen” alapgondolatra építve. „A kampány egyértelműen meg akarta mutatni, hogy a pénzünkön ülni egy ideig ugyan lehet, hosszútávon azonban van ennél jobb megoldás is. Ezt szemlélteti a kreatív anyagok központi eleme, egy nagy pénzkötegalakú mechanikus rodeóbika” – olvasható a cég közleményében.

A kampány indulásakor a Deák téren felállított OOH kitelepülésen a járókelőknek lehetőségük volt a maga valójában felülni a Pénzrodeóra, ami egy interaktív játékban él tovább. Ennek során négy rodeós próbálkozását láthatjuk egy-egy interaktív videón, melyek sebességét a néző változtathatja. 

„Fiatal felnőttekhez szóltunk, ezért olyan megoldást kerestünk, ami játékos formában mutatja be a rendszeres havi befektetések fontosságát. Az ő ingerküszöbükhöz igazítva, szórakoztató módon szerettük volna megmutatni, hogy érdemes könnyebb és kevésbé rizikós módot választani a tartalékolásra” – mondta a kampányról Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatívigazgatója.   

 
Az alkotók

Megbízó: K&H Csoport

Kommunikációs igazgató: Horváth Magyary Nóra

Kommunikációs kampányfelelős: Tallós Réka

Reklámügynökség: Laboratory Group

Kreatívigazgató: Haszon Sándor

Art director: Ványi Zsolt

Copywriter: Mészáros P. Dániel

Client Service Director: Váradi Gábor

Senior account manager: Orbán Eszter 

Videó rendező: Gyula Márk

Vágó: Katona Vivien

Producer: Sümeghy Claudia

Weboldal fejlesztés: Alchimedia

Kivitelező partner: Aldeacom Kft.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az Álarcos énekes indulása hamarosan várható.

A fiatalok hat kategóriában versenyezhetnek.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés