hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szívszaggató látni, mit tesz a kutyákkal, ha dohányzik a gazdájuk

Torokszorító társadalmi célú reklámot készített egy új-zélandi leszokást segítő szervezet.

hirdetés

Ritka perspektívából közelíti meg a dohányzás káros hatásait az új-zélandi Qutiline új társadalmi célú reklámja, amiben egy kutya szemszögéből láthatjuk, milyen hatása lehet annak, ha a gazda cigarettázik. Már önmagában is furcsán nyomasztó az állat szemén keresztül nézni az eseményeket, ám igazán hatásossá azt teszi a kisfilmet, hogy a végkimenetele nem az, amire az ember elsőre számítana. Vagyis nem azt nézzük végig, hogyan dohányozza a halálba magát a gazda. De ennyit a sztoriról, mert bár nyilván ennél a reklámnál nem beszélhetünk arról, hogy lelőjük a „poént”, mindenesetre tényleg jobban üt, ha megnézed, mintha mi mondjuk el, mi van benne:

Új-Zélandon egyébként hagyománya van annak, hogy szokatlan szemszögből mutassák be az addikció olyan, már unásig ismételt veszélyeit, mint hogy a szerhasználón kívül a környezetére is káros hatással van függőség. 2013-ban a BBDO gyerekekkel forgatott kisfilmet arról, mi jön át nekik abból, mikor a szüleik betépve vezetnek, 2016-ban pedig a Truth - egy szintén leszokásban segítő szervezet - macskás videókkal mutatta be a dohányzás hatásait a háziállatokra.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés