Szintet lépett Takács Ákos
A Red Bull teljes marketingjéért felel.
Augusztus elsejétől a Red Bull Pilvakert és a Liszt Remix-et is életre hívó Takács Ákos a Red Bull Hungária Kft. marketingmenedzsere. A fiatal szakember új kinevezését megelőzően brandmenedzserként dolgozott a Red Bullnál, de már korábban is ő irányította a cég hazai marketingcsapatát.

Takács Ákos 2008-ban csatlakozott a Red Bullhoz, az első két évben diák brandmenedzserként a Corvinust képviselte és már ekkor is olyan események lebonyolításában vett részt mint a Forma-1-es verseny és a Red Bull Air Race. 2010-ben Takács Ákos már kulturális menedzserként folytatta a munkát, saját ötlete nyomán Liszt Ferenc születésének 200. évfordulójára létrehozta a zeneszerző előtt tisztelgő Liszt Remixet, majd egy évvel később útjára indította a Red Bull Pilvakert.
Takács Ákos 2013 óta irányítja a Red Bull Hungária marketing osztályának működését, e pozícióban ő felel a cég sporteseményeinek lebonyolításától a kulturális programokon át egészen az egyetemistákat célzó aktivitásokig. A jövőben a munkát marketingmenedzserként folytatja.
A szakemberrel készített interjúnkat itt olvashatja.