hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színházi promóció - mobilfilm a moziban

Mobiltelefonnal készített kisfilmekkel népszerűsítik az Új Színházat a budapesti művész mozik. A promóciós anyagot a színház igazgatója, Márta István készítette telefonjával, aki a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy a legolcsóbb reklám a mobilfilm, hiszen elkészítése nem kerül semmibe.
hirdetés
„A színházak köztudomásúan nincsenek abban a helyzetben, hogy olyan marketingakciókat indítsanak, mint a vállalatok, ezért fogtunk az olcsó megoldást jelentő mobilfilmes promócióba” - mondta el Márta István, az Új Színház igazgatója annak kapcsán, hogy a rendhagyó népszerűsítés két hónapon keresztül látható a budapesti art mozikban.

A színházat és a társulatot mobiltelefonnal felvett 32 másodperces filmmel hirdetik márciusban és áprilisban a Corvinban, a Művészben, a Puskinban, a Toldiban, a Tabánban, a Szinbádban, az Odeon-Lloyd és az Uránia mozikban, valamint a Sugár Üzletközpontban. A rendhagyó alkotást Márta István készítette, akinek nem ez az első mobiltelefonos filmje, de promóciós céllal először készített reklámszpotot.

„Két készülékem is van, ezekkel bármerre járok, folyamatosan felvételeket készítek, aztán a  filmet letöltöm számítógépre majd vágás, montírozás után zenét teszek alá és már kész is a mobillal készült filmecske” - tudtuk meg az igazgatótól. Márta István szerint evidens volt az a lépés, hogy megpróbálják a nulla forintból elkészített alkotást promóciós anyagként megjelentetni, ugyanakkor nagy kísérletnek bizonyult, hogy vajon a mobillal készült film megállja-e a helyét a filmvásznon.

„A promóciós anyagot először átírattuk 35 mm-es filmre és kiderült, hogy használható képet kaptunk. A szpotból készült nyolc kópia és ezek láthatóak a művész mozikban” - tette hozzá Márta István.

Azt nem tudtuk meg, hogy a két hónapon keresztül tartó promóció végül mennyibe került a színháznak, de az igazgató azt mondta, hogy a film átírásánál és a kópiák készítésénél jelentős árkedvezményt kaptak, csakúgy, mint a szpotok sugárzásánál. Emellett az idei Filmszemlén több díjat besöpört Ópium című film forgalmazója, a Hungarotop ingyen vetíti a film előtt az Új Színház promócióját.

A mobilos film nem csak olcsó, hanem gyors is, de az igazgató szerint sok múlik a vágás-montírozásban szerzett gyakorlattól is - nála egy háromperces anyag elkészítése mintegy 15 percbe kerül. Márta István egyébként zeneszerzőként is ismert, vagyis a filmek alá saját zenét szerkeszt.

Márta István új mobilos alkotása a Színház Világnapján, március 27-én került fel a Magyar Színházi Portálra, a filmben Parti Nagy Lajos kortárs író-költő elmondja a világnap kapcsán megfogalmazott üzenetét. A site-on egyébként hamarosan vloggal jelentkezik az Új Színház igazgatója, ahol a színházi világban rögzített filmeket lehet majd látni.

A szpotot itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.