hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színházi promóció - mobilfilm a moziban

Mobiltelefonnal készített kisfilmekkel népszerűsítik az Új Színházat a budapesti művész mozik. A promóciós anyagot a színház igazgatója, Márta István készítette telefonjával, aki a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy a legolcsóbb reklám a mobilfilm, hiszen elkészítése nem kerül semmibe.
hirdetés
„A színházak köztudomásúan nincsenek abban a helyzetben, hogy olyan marketingakciókat indítsanak, mint a vállalatok, ezért fogtunk az olcsó megoldást jelentő mobilfilmes promócióba” - mondta el Márta István, az Új Színház igazgatója annak kapcsán, hogy a rendhagyó népszerűsítés két hónapon keresztül látható a budapesti art mozikban.

A színházat és a társulatot mobiltelefonnal felvett 32 másodperces filmmel hirdetik márciusban és áprilisban a Corvinban, a Művészben, a Puskinban, a Toldiban, a Tabánban, a Szinbádban, az Odeon-Lloyd és az Uránia mozikban, valamint a Sugár Üzletközpontban. A rendhagyó alkotást Márta István készítette, akinek nem ez az első mobiltelefonos filmje, de promóciós céllal először készített reklámszpotot.

„Két készülékem is van, ezekkel bármerre járok, folyamatosan felvételeket készítek, aztán a  filmet letöltöm számítógépre majd vágás, montírozás után zenét teszek alá és már kész is a mobillal készült filmecske” - tudtuk meg az igazgatótól. Márta István szerint evidens volt az a lépés, hogy megpróbálják a nulla forintból elkészített alkotást promóciós anyagként megjelentetni, ugyanakkor nagy kísérletnek bizonyult, hogy vajon a mobillal készült film megállja-e a helyét a filmvásznon.

„A promóciós anyagot először átírattuk 35 mm-es filmre és kiderült, hogy használható képet kaptunk. A szpotból készült nyolc kópia és ezek láthatóak a művész mozikban” - tette hozzá Márta István.

Azt nem tudtuk meg, hogy a két hónapon keresztül tartó promóció végül mennyibe került a színháznak, de az igazgató azt mondta, hogy a film átírásánál és a kópiák készítésénél jelentős árkedvezményt kaptak, csakúgy, mint a szpotok sugárzásánál. Emellett az idei Filmszemlén több díjat besöpört Ópium című film forgalmazója, a Hungarotop ingyen vetíti a film előtt az Új Színház promócióját.

A mobilos film nem csak olcsó, hanem gyors is, de az igazgató szerint sok múlik a vágás-montírozásban szerzett gyakorlattól is - nála egy háromperces anyag elkészítése mintegy 15 percbe kerül. Márta István egyébként zeneszerzőként is ismert, vagyis a filmek alá saját zenét szerkeszt.

Márta István új mobilos alkotása a Színház Világnapján, március 27-én került fel a Magyar Színházi Portálra, a filmben Parti Nagy Lajos kortárs író-költő elmondja a világnap kapcsán megfogalmazott üzenetét. A site-on egyébként hamarosan vloggal jelentkezik az Új Színház igazgatója, ahol a színházi világban rögzített filmeket lehet majd látni.

A szpotot itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus