hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színházi promóció - mobilfilm a moziban

Mobiltelefonnal készített kisfilmekkel népszerűsítik az Új Színházat a budapesti művész mozik. A promóciós anyagot a színház igazgatója, Márta István készítette telefonjával, aki a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy a legolcsóbb reklám a mobilfilm, hiszen elkészítése nem kerül semmibe.
hirdetés
„A színházak köztudomásúan nincsenek abban a helyzetben, hogy olyan marketingakciókat indítsanak, mint a vállalatok, ezért fogtunk az olcsó megoldást jelentő mobilfilmes promócióba” - mondta el Márta István, az Új Színház igazgatója annak kapcsán, hogy a rendhagyó népszerűsítés két hónapon keresztül látható a budapesti art mozikban.

A színházat és a társulatot mobiltelefonnal felvett 32 másodperces filmmel hirdetik márciusban és áprilisban a Corvinban, a Művészben, a Puskinban, a Toldiban, a Tabánban, a Szinbádban, az Odeon-Lloyd és az Uránia mozikban, valamint a Sugár Üzletközpontban. A rendhagyó alkotást Márta István készítette, akinek nem ez az első mobiltelefonos filmje, de promóciós céllal először készített reklámszpotot.

„Két készülékem is van, ezekkel bármerre járok, folyamatosan felvételeket készítek, aztán a  filmet letöltöm számítógépre majd vágás, montírozás után zenét teszek alá és már kész is a mobillal készült filmecske” - tudtuk meg az igazgatótól. Márta István szerint evidens volt az a lépés, hogy megpróbálják a nulla forintból elkészített alkotást promóciós anyagként megjelentetni, ugyanakkor nagy kísérletnek bizonyult, hogy vajon a mobillal készült film megállja-e a helyét a filmvásznon.

„A promóciós anyagot először átírattuk 35 mm-es filmre és kiderült, hogy használható képet kaptunk. A szpotból készült nyolc kópia és ezek láthatóak a művész mozikban” - tette hozzá Márta István.

Azt nem tudtuk meg, hogy a két hónapon keresztül tartó promóció végül mennyibe került a színháznak, de az igazgató azt mondta, hogy a film átírásánál és a kópiák készítésénél jelentős árkedvezményt kaptak, csakúgy, mint a szpotok sugárzásánál. Emellett az idei Filmszemlén több díjat besöpört Ópium című film forgalmazója, a Hungarotop ingyen vetíti a film előtt az Új Színház promócióját.

A mobilos film nem csak olcsó, hanem gyors is, de az igazgató szerint sok múlik a vágás-montírozásban szerzett gyakorlattól is - nála egy háromperces anyag elkészítése mintegy 15 percbe kerül. Márta István egyébként zeneszerzőként is ismert, vagyis a filmek alá saját zenét szerkeszt.

Márta István új mobilos alkotása a Színház Világnapján, március 27-én került fel a Magyar Színházi Portálra, a filmben Parti Nagy Lajos kortárs író-költő elmondja a világnap kapcsán megfogalmazott üzenetét. A site-on egyébként hamarosan vloggal jelentkezik az Új Színház igazgatója, ahol a színházi világban rögzített filmeket lehet majd látni.

A szpotot itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.