hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színházi promóció - mobilfilm a moziban

Mobiltelefonnal készített kisfilmekkel népszerűsítik az Új Színházat a budapesti művész mozik. A promóciós anyagot a színház igazgatója, Márta István készítette telefonjával, aki a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy a legolcsóbb reklám a mobilfilm, hiszen elkészítése nem kerül semmibe.
hirdetés
„A színházak köztudomásúan nincsenek abban a helyzetben, hogy olyan marketingakciókat indítsanak, mint a vállalatok, ezért fogtunk az olcsó megoldást jelentő mobilfilmes promócióba” - mondta el Márta István, az Új Színház igazgatója annak kapcsán, hogy a rendhagyó népszerűsítés két hónapon keresztül látható a budapesti art mozikban.

A színházat és a társulatot mobiltelefonnal felvett 32 másodperces filmmel hirdetik márciusban és áprilisban a Corvinban, a Művészben, a Puskinban, a Toldiban, a Tabánban, a Szinbádban, az Odeon-Lloyd és az Uránia mozikban, valamint a Sugár Üzletközpontban. A rendhagyó alkotást Márta István készítette, akinek nem ez az első mobiltelefonos filmje, de promóciós céllal először készített reklámszpotot.

„Két készülékem is van, ezekkel bármerre járok, folyamatosan felvételeket készítek, aztán a  filmet letöltöm számítógépre majd vágás, montírozás után zenét teszek alá és már kész is a mobillal készült filmecske” - tudtuk meg az igazgatótól. Márta István szerint evidens volt az a lépés, hogy megpróbálják a nulla forintból elkészített alkotást promóciós anyagként megjelentetni, ugyanakkor nagy kísérletnek bizonyult, hogy vajon a mobillal készült film megállja-e a helyét a filmvásznon.

„A promóciós anyagot először átírattuk 35 mm-es filmre és kiderült, hogy használható képet kaptunk. A szpotból készült nyolc kópia és ezek láthatóak a művész mozikban” - tette hozzá Márta István.

Azt nem tudtuk meg, hogy a két hónapon keresztül tartó promóció végül mennyibe került a színháznak, de az igazgató azt mondta, hogy a film átírásánál és a kópiák készítésénél jelentős árkedvezményt kaptak, csakúgy, mint a szpotok sugárzásánál. Emellett az idei Filmszemlén több díjat besöpört Ópium című film forgalmazója, a Hungarotop ingyen vetíti a film előtt az Új Színház promócióját.

A mobilos film nem csak olcsó, hanem gyors is, de az igazgató szerint sok múlik a vágás-montírozásban szerzett gyakorlattól is - nála egy háromperces anyag elkészítése mintegy 15 percbe kerül. Márta István egyébként zeneszerzőként is ismert, vagyis a filmek alá saját zenét szerkeszt.

Márta István új mobilos alkotása a Színház Világnapján, március 27-én került fel a Magyar Színházi Portálra, a filmben Parti Nagy Lajos kortárs író-költő elmondja a világnap kapcsán megfogalmazott üzenetét. A site-on egyébként hamarosan vloggal jelentkezik az Új Színház igazgatója, ahol a színházi világban rögzített filmeket lehet majd látni.

A szpotot itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

hirdetés
hirdetés

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.