hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színdarabbal hívja fel a középiskolások figyelmét az alkohol veszélyeire a Dreher Sörgyárak

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak Ésszel iszom felelős alkoholfogyasztás programja nyolc évvel ezelőtti indulása óta fontosnak tartja, hogy attitűdváltozást érjen el a célcsoportoknál - idén pedig a leginkább veszélyeztetett korosztályt, a középiskolásokat szeretnék megszólítani. A Dreher és a programért felelős kommunikációs ügynökség, a Starski szakemberei ezért olyan élményben gondolkoztak, ami elég intenzív a fiataloknak ahhoz, hogy később, amikor döntési szituációba kerülnek, eszükbe jusson.

A Badily című színdarabot a Kecskeméti Színjátszó Műhellyel és a HoTrio Színtársulattal közösen hozták létre.

További képekért kattintson!

A kampányban a drámapedagógia eszközeihez közösségi médiás kommunikációt is csatoltak: a darab bemutatása előtt egy héttel a diákok azt a házi feladatot kapják, hogy kövessék a főszereplő karakter, Kirschbaum Judit Instagram-csatornáját. Így mikor a főszereplő a színdarabban besétál a tanterembe, a diákok már többet tudnak róla, mint saját maga. A darab egy olyan bulizós, középiskolás lány hétköznapi életéről szól, aki egy adott pillanatban rosszkor, rossz helyen van, és emiatt átmenetileg tönkremegy az élete.

A színdarabot követő foglalkozáson az osztályok játékos/interaktív formában dolgozzák fel a látottakat.

A felelősségről és az alkoholfogyasztás kérdéseiről szóló drámajátékot 2017. decemberéig 25 középiskolai osztálynak mutatják be, 2018-ban pedig további 40 osztályhoz tervezik elvinni.

„Hiába tilos 18 év alatt az alkoholfogyasztás, tudjuk jól, hogy a középiskolás korosztály próbálgatja a határait, így kipróbálja az alkoholt is. Azt szeretnénk tudatosítani bennük, hogy egy-egy döntésüknek milyen súlya van, mennyire nem mindegy, hogy egy-egy ilyen határfeszegető akció során, hogyan döntenek - fogalmazott Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

Az alkotók listája

Színtársulat: HoTrio

Rendező: Sárosi Gábor

Kirschbaum Judit - Kovács Vanessza

Dzseni -  Bogdán Réka Orsolya

Totti - Barcsik László

 

Megrendelő: Dreher Sörgyárak

Vállalati kapcsolatok vezető: Szederkényi Zita

Vállalati kapcsolatok specialista: Bodó Brigitta

 

Ügynökség: Starski

Kreatív tartalmi vezető: Román Balázs

Pr-tanácsadó: Benkő Lívia

Account director: Tasnádi Szandra

  Disclaimer: A kampányt készítő Starski a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomügynöksége.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés