hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színdarabbal hívja fel a középiskolások figyelmét az alkohol veszélyeire a Dreher Sörgyárak

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak Ésszel iszom felelős alkoholfogyasztás programja nyolc évvel ezelőtti indulása óta fontosnak tartja, hogy attitűdváltozást érjen el a célcsoportoknál - idén pedig a leginkább veszélyeztetett korosztályt, a középiskolásokat szeretnék megszólítani. A Dreher és a programért felelős kommunikációs ügynökség, a Starski szakemberei ezért olyan élményben gondolkoztak, ami elég intenzív a fiataloknak ahhoz, hogy később, amikor döntési szituációba kerülnek, eszükbe jusson.

A Badily című színdarabot a Kecskeméti Színjátszó Műhellyel és a HoTrio Színtársulattal közösen hozták létre.

További képekért kattintson!

A kampányban a drámapedagógia eszközeihez közösségi médiás kommunikációt is csatoltak: a darab bemutatása előtt egy héttel a diákok azt a házi feladatot kapják, hogy kövessék a főszereplő karakter, Kirschbaum Judit Instagram-csatornáját. Így mikor a főszereplő a színdarabban besétál a tanterembe, a diákok már többet tudnak róla, mint saját maga. A darab egy olyan bulizós, középiskolás lány hétköznapi életéről szól, aki egy adott pillanatban rosszkor, rossz helyen van, és emiatt átmenetileg tönkremegy az élete.

A színdarabot követő foglalkozáson az osztályok játékos/interaktív formában dolgozzák fel a látottakat.

A felelősségről és az alkoholfogyasztás kérdéseiről szóló drámajátékot 2017. decemberéig 25 középiskolai osztálynak mutatják be, 2018-ban pedig további 40 osztályhoz tervezik elvinni.

„Hiába tilos 18 év alatt az alkoholfogyasztás, tudjuk jól, hogy a középiskolás korosztály próbálgatja a határait, így kipróbálja az alkoholt is. Azt szeretnénk tudatosítani bennük, hogy egy-egy döntésüknek milyen súlya van, mennyire nem mindegy, hogy egy-egy ilyen határfeszegető akció során, hogyan döntenek - fogalmazott Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

Az alkotók listája

Színtársulat: HoTrio

Rendező: Sárosi Gábor

Kirschbaum Judit - Kovács Vanessza

Dzseni -  Bogdán Réka Orsolya

Totti - Barcsik László

 

Megrendelő: Dreher Sörgyárak

Vállalati kapcsolatok vezető: Szederkényi Zita

Vállalati kapcsolatok specialista: Bodó Brigitta

 

Ügynökség: Starski

Kreatív tartalmi vezető: Román Balázs

Pr-tanácsadó: Benkő Lívia

Account director: Tasnádi Szandra

  Disclaimer: A kampányt készítő Starski a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomügynöksége.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. (korábban IKO Digital) és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés