hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színdarabbal hívja fel a középiskolások figyelmét az alkohol veszélyeire a Dreher Sörgyárak

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak Ésszel iszom felelős alkoholfogyasztás programja nyolc évvel ezelőtti indulása óta fontosnak tartja, hogy attitűdváltozást érjen el a célcsoportoknál - idén pedig a leginkább veszélyeztetett korosztályt, a középiskolásokat szeretnék megszólítani. A Dreher és a programért felelős kommunikációs ügynökség, a Starski szakemberei ezért olyan élményben gondolkoztak, ami elég intenzív a fiataloknak ahhoz, hogy később, amikor döntési szituációba kerülnek, eszükbe jusson.

A Badily című színdarabot a Kecskeméti Színjátszó Műhellyel és a HoTrio Színtársulattal közösen hozták létre.

További képekért kattintson!

A kampányban a drámapedagógia eszközeihez közösségi médiás kommunikációt is csatoltak: a darab bemutatása előtt egy héttel a diákok azt a házi feladatot kapják, hogy kövessék a főszereplő karakter, Kirschbaum Judit Instagram-csatornáját. Így mikor a főszereplő a színdarabban besétál a tanterembe, a diákok már többet tudnak róla, mint saját maga. A darab egy olyan bulizós, középiskolás lány hétköznapi életéről szól, aki egy adott pillanatban rosszkor, rossz helyen van, és emiatt átmenetileg tönkremegy az élete.

A színdarabot követő foglalkozáson az osztályok játékos/interaktív formában dolgozzák fel a látottakat.

A felelősségről és az alkoholfogyasztás kérdéseiről szóló drámajátékot 2017. decemberéig 25 középiskolai osztálynak mutatják be, 2018-ban pedig további 40 osztályhoz tervezik elvinni.

„Hiába tilos 18 év alatt az alkoholfogyasztás, tudjuk jól, hogy a középiskolás korosztály próbálgatja a határait, így kipróbálja az alkoholt is. Azt szeretnénk tudatosítani bennük, hogy egy-egy döntésüknek milyen súlya van, mennyire nem mindegy, hogy egy-egy ilyen határfeszegető akció során, hogyan döntenek - fogalmazott Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

Az alkotók listája

Színtársulat: HoTrio

Rendező: Sárosi Gábor

Kirschbaum Judit - Kovács Vanessza

Dzseni -  Bogdán Réka Orsolya

Totti - Barcsik László

 

Megrendelő: Dreher Sörgyárak

Vállalati kapcsolatok vezető: Szederkényi Zita

Vállalati kapcsolatok specialista: Bodó Brigitta

 

Ügynökség: Starski

Kreatív tartalmi vezető: Román Balázs

Pr-tanácsadó: Benkő Lívia

Account director: Tasnádi Szandra

  Disclaimer: A kampányt készítő Starski a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomügynöksége.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés