hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színdarabbal hívja fel a középiskolások figyelmét az alkohol veszélyeire a Dreher Sörgyárak

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak Ésszel iszom felelős alkoholfogyasztás programja nyolc évvel ezelőtti indulása óta fontosnak tartja, hogy attitűdváltozást érjen el a célcsoportoknál - idén pedig a leginkább veszélyeztetett korosztályt, a középiskolásokat szeretnék megszólítani. A Dreher és a programért felelős kommunikációs ügynökség, a Starski szakemberei ezért olyan élményben gondolkoztak, ami elég intenzív a fiataloknak ahhoz, hogy később, amikor döntési szituációba kerülnek, eszükbe jusson.

A Badily című színdarabot a Kecskeméti Színjátszó Műhellyel és a HoTrio Színtársulattal közösen hozták létre.

További képekért kattintson!

A kampányban a drámapedagógia eszközeihez közösségi médiás kommunikációt is csatoltak: a darab bemutatása előtt egy héttel a diákok azt a házi feladatot kapják, hogy kövessék a főszereplő karakter, Kirschbaum Judit Instagram-csatornáját. Így mikor a főszereplő a színdarabban besétál a tanterembe, a diákok már többet tudnak róla, mint saját maga. A darab egy olyan bulizós, középiskolás lány hétköznapi életéről szól, aki egy adott pillanatban rosszkor, rossz helyen van, és emiatt átmenetileg tönkremegy az élete.

A színdarabot követő foglalkozáson az osztályok játékos/interaktív formában dolgozzák fel a látottakat.

A felelősségről és az alkoholfogyasztás kérdéseiről szóló drámajátékot 2017. decemberéig 25 középiskolai osztálynak mutatják be, 2018-ban pedig további 40 osztályhoz tervezik elvinni.

„Hiába tilos 18 év alatt az alkoholfogyasztás, tudjuk jól, hogy a középiskolás korosztály próbálgatja a határait, így kipróbálja az alkoholt is. Azt szeretnénk tudatosítani bennük, hogy egy-egy döntésüknek milyen súlya van, mennyire nem mindegy, hogy egy-egy ilyen határfeszegető akció során, hogyan döntenek - fogalmazott Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

Az alkotók listája

Színtársulat: HoTrio

Rendező: Sárosi Gábor

Kirschbaum Judit - Kovács Vanessza

Dzseni -  Bogdán Réka Orsolya

Totti - Barcsik László

 

Megrendelő: Dreher Sörgyárak

Vállalati kapcsolatok vezető: Szederkényi Zita

Vállalati kapcsolatok specialista: Bodó Brigitta

 

Ügynökség: Starski

Kreatív tartalmi vezető: Román Balázs

Pr-tanácsadó: Benkő Lívia

Account director: Tasnádi Szandra

  Disclaimer: A kampányt készítő Starski a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomügynöksége.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés