hirdetés
hirdetés
hirdetés

Színdarabbal hívja fel a középiskolások figyelmét az alkohol veszélyeire a Dreher Sörgyárak

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak Ésszel iszom felelős alkoholfogyasztás programja nyolc évvel ezelőtti indulása óta fontosnak tartja, hogy attitűdváltozást érjen el a célcsoportoknál - idén pedig a leginkább veszélyeztetett korosztályt, a középiskolásokat szeretnék megszólítani. A Dreher és a programért felelős kommunikációs ügynökség, a Starski szakemberei ezért olyan élményben gondolkoztak, ami elég intenzív a fiataloknak ahhoz, hogy később, amikor döntési szituációba kerülnek, eszükbe jusson.

A Badily című színdarabot a Kecskeméti Színjátszó Műhellyel és a HoTrio Színtársulattal közösen hozták létre.

További képekért kattintson!

A kampányban a drámapedagógia eszközeihez közösségi médiás kommunikációt is csatoltak: a darab bemutatása előtt egy héttel a diákok azt a házi feladatot kapják, hogy kövessék a főszereplő karakter, Kirschbaum Judit Instagram-csatornáját. Így mikor a főszereplő a színdarabban besétál a tanterembe, a diákok már többet tudnak róla, mint saját maga. A darab egy olyan bulizós, középiskolás lány hétköznapi életéről szól, aki egy adott pillanatban rosszkor, rossz helyen van, és emiatt átmenetileg tönkremegy az élete.

A színdarabot követő foglalkozáson az osztályok játékos/interaktív formában dolgozzák fel a látottakat.

A felelősségről és az alkoholfogyasztás kérdéseiről szóló drámajátékot 2017. decemberéig 25 középiskolai osztálynak mutatják be, 2018-ban pedig további 40 osztályhoz tervezik elvinni.

„Hiába tilos 18 év alatt az alkoholfogyasztás, tudjuk jól, hogy a középiskolás korosztály próbálgatja a határait, így kipróbálja az alkoholt is. Azt szeretnénk tudatosítani bennük, hogy egy-egy döntésüknek milyen súlya van, mennyire nem mindegy, hogy egy-egy ilyen határfeszegető akció során, hogyan döntenek - fogalmazott Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

Az alkotók listája

Színtársulat: HoTrio

Rendező: Sárosi Gábor

Kirschbaum Judit - Kovács Vanessza

Dzseni -  Bogdán Réka Orsolya

Totti - Barcsik László

 

Megrendelő: Dreher Sörgyárak

Vállalati kapcsolatok vezető: Szederkényi Zita

Vállalati kapcsolatok specialista: Bodó Brigitta

 

Ügynökség: Starski

Kreatív tartalmi vezető: Román Balázs

Pr-tanácsadó: Benkő Lívia

Account director: Tasnádi Szandra

  Disclaimer: A kampányt készítő Starski a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomügynöksége.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés