hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az értékesítés fortélyai – Sales 2.0 konferencia

Szikra a szemben

Most kezdjük azzal a közhellyel, hogy mindenki eladni akar? Ha mást nem, magát – mondják. Valóban, az értékesítés fontos része a boldogulásnak, - egy bizonyos pontig feltétlen és anyagi értelemben mindenképp, de nem akarunk mi ennyire a kályhától indulni. 

hirdetés

Azokhoz szólunk, akik professzionális szinten űzik az értékesítést, és mindezt azért, mert megtalálták ennek a szakmának az izgalmát. A kiszámíthatatlanságot, a stratégiai gondolkodásban rejlő lehetőségeket, a szavak forgatásának erejét és a látványos visszajelzést, kézzel fogható sikert. Akik tudják, hogy miről beszélünk, nos, nekik szól az Üzlet és Pszichológia és a Kreatív közös szervezésében meghirdetett áprilisi Sales 2.0. konferencia.

Akármilyen szintű értékesítésről is van szó – kis vagy nagykereskedelemről, B2C, B2B, kkv, vagy multi stb. –, minden folyamatban emberek tárgyalnak emberekkel, és a szemekben feltűnő szikra a tét.

Az igeneket kutatják sokan, ki milyen irányból közelítve a célhoz. Az IT, HR, marketing mellé felsorakozott a pszichológia tudománya is, azon belül főleg a szociálpszichológia és a neuropszichológiai irányzatok foglalkoznak erőteljesen azzal, hogy milyen is az ember, akit meg akarunk nyerni magunknak.

Pszichológia az értékesítésben

A pszichológia egyrészt a viselkedés általánosságaiból kiindulva mutat rá bizonyos törvényszerűségekre, például arra, hogy miként hat ránk, ha egy szép, vagy magas beosztású, vagy sokak által támogatott ember ad ajánlatot nekünk, vagy épp mit vált ki belőlünk az, ha az ajánlatban elhangzik egy ár, esetleg az adott termék nehezen hozzáférhető számunkra. Ezek többnyire általános reakciók, minden emberben hasonlóképpen működnek és evolúciós gyökerei vannak. A neuropszichológia egy lépéssel közelebb ment az emberhez, és az agyműködést vizsgálva igyekszik szabályszerűségeket felfedezni arra vonatkozóan, hogy bizonyos ingerek (mondjuk egy reklámban, vagy egy eladáshelyen) milyen válaszokat váltanak ki belőlünk.

Ez a fajta tudás mind árnyalja a képet és hozzátesz az értékesítők munkájához. Lesz szó erről is, de arról is, hogy milyen a jó értékesítő – a sztereotípiákkal ellentétben –, hogy milyen trükkökkel hengerlik le a TED előadók a közönségüket, mennyit hozhat a konyhára a CRM rendszer használata, mennyit dob a végeredményen a pozitív hozzáállás, és mit kezdjünk a visszautasításokkal. Az előadók szakmai háttere változatos: pszichológusok, értékesítők, CRM szakemberek, trénerek, orvos, mentalista...

Abrakadabra

Az első nap fellép Breiner Tamás is, aki mentalista produkciójával kérdőjelezi meg az addigi tudásunkat a világról. „És ezt így hogy?” fogalmazódik majd meg bennünk a kérdés, amire Tamás válaszokat is igyekszik adni. Lehet, hogy az ötven perc végére nem lesz belőlünk jobb mentalista, de jobb értékesítő biztosan, ha picit elgondolkozunk azokon a jeleken, amikből olvasni érdemes egy tárgyalás során. A napot egy sales-fókuszú, önismereti csapatjátékkal, az estét pedig egy bulival zárjuk. 

(X)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés