hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szigorú büntetések jönnek a scambalhé miatt

Évekre eltiltja a nevezéstől az ügyfelek tudta nélkül kitalált, vagy csak egyszer, hajnalban vetített reklámok készítőit a New York-i One Show reklámfesztivál. Az előzmény a Cannes-nyertes DDB Brasil amúgy is botrányos scamje, amely a WWF nevében vette elő 9/11 képeit.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ha a scam-ről szeretnétek sok-sok, piacon edződött szakembertől jövő egzakt definíciókat, meg sok egyéb érdekes inputot kapni, akkor olvassátok el ezt:

http://www.adch.hu/legjobbak/2006.10.szam.pdf
#
igen, az, vagy kevésbé szigorúan fogalmazva nem érvényes nevezés, mert egyszerűen nem éri el azt a volument, hogy össze lehessen mérni a többivel, ami az éles napi
darálásban születik. biztos lehetne ezt egy kellően megengedő minimális elérési aránnyal és megjelenésszámmal számszerűsíteni, ha nagyon kéne.
#
nyilván rengeteg vita lesz is, pláne, ha más fesztiválok is lépnek ezt látva (amit olyan nagyon azért nem hiszek). pont emiatt a One Clubos megfejtés (=majd ők mindig
eldöntik) nem tűnik rossznak. ha szótári definíciót kéne írni, szerintem az, hogy a) éles briefre, valódi problémára, piaci helyzetre stb. készült-e, vagy ha nem, b)
proaktív munkaként a látható tartományban futott-e, nagyjából körülírja - de a látható tartomány óhatatlanul szubjektív. azért a >1-ben könnyű megegyezni.
#
Spielmann haver, most mi lesz?
#
Nem mondom, hogy tiszta definíció született, de valami azért kiderül ebből is:
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=22503
#
ja, jogos a kérdés.
de.
mi van, ha van egy új étterem. mondjuk indiai. nem olyan étterem, amelyik pénzmosás okán jött létre, hanem a másik, a normális. tehát a tulajnak nincs pénze,viszont
egy ügynökségnél ismer valakit. az ügynökség csinál valami jót, ami tetszik az étterem tulajdonosának. kinyomtatnak húsz plakátot, mert ennyire futja. azokat
kiragasztják néhány indiai táncházba (nem tudom, van-e ilyen, de tételezzük fel.), szóval releváns helyre.
az ügynökség nevezi.
na, ez scam?
#
Rengeteg vita volt már arról, mi számít scamnek, végül, ha jól emlékszem, nem sikerült teljesen egyértelműen meghatározni. Európa ezen részén legalábbis mindenki
azzal védekezik, hogy csak egy proaktív, image építő kampányt csinált, ami az ügyfélnek nagyon tetszett, de büdzsé híjján csak ennyiszer meg annyiszor került adásba.
Valaki esetleg meg tudná határozni egyértelműen, mi számít tulajdonképpen scamnek, hm? Az ügyfél tudta nélkül(?) adásba került, az ügynökség által fizetett, nem
brífre készült, de az ügyféllel való kapcsolatot kihasználó hirdetés? És ha az ügyfél beleegyezett, hogy egyszer lemenjen az azóta elhunyt Budapest TV-ben hajnali
4-kor, 23 forint 50 fillérért, amit egyébként az ügynökség fizetett ki, az már nem scam? Vagy?
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés