hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szigorú büntetések jönnek a scambalhé miatt

Évekre eltiltja a nevezéstől az ügyfelek tudta nélkül kitalált, vagy csak egyszer, hajnalban vetített reklámok készítőit a New York-i One Show reklámfesztivál. Az előzmény a Cannes-nyertes DDB Brasil amúgy is botrányos scamje, amely a WWF nevében vette elő 9/11 képeit.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, mint a Moleskine. Jelenleg már a legismertebb világmárkák is arculatukat erősítik a Picasso és Hemingway által is kedvelt kis notesz segítségével. (X)

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ha a scam-ről szeretnétek sok-sok, piacon edződött szakembertől jövő egzakt definíciókat, meg sok egyéb érdekes inputot kapni, akkor olvassátok el ezt:

http://www.adch.hu/legjobbak/2006.10.szam.pdf
#
igen, az, vagy kevésbé szigorúan fogalmazva nem érvényes nevezés, mert egyszerűen nem éri el azt a volument, hogy össze lehessen mérni a többivel, ami az éles napi
darálásban születik. biztos lehetne ezt egy kellően megengedő minimális elérési aránnyal és megjelenésszámmal számszerűsíteni, ha nagyon kéne.
#
nyilván rengeteg vita lesz is, pláne, ha más fesztiválok is lépnek ezt látva (amit olyan nagyon azért nem hiszek). pont emiatt a One Clubos megfejtés (=majd ők mindig
eldöntik) nem tűnik rossznak. ha szótári definíciót kéne írni, szerintem az, hogy a) éles briefre, valódi problémára, piaci helyzetre stb. készült-e, vagy ha nem, b)
proaktív munkaként a látható tartományban futott-e, nagyjából körülírja - de a látható tartomány óhatatlanul szubjektív. azért a >1-ben könnyű megegyezni.
#
Spielmann haver, most mi lesz?
#
Nem mondom, hogy tiszta definíció született, de valami azért kiderül ebből is:
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=22503
#
ja, jogos a kérdés.
de.
mi van, ha van egy új étterem. mondjuk indiai. nem olyan étterem, amelyik pénzmosás okán jött létre, hanem a másik, a normális. tehát a tulajnak nincs pénze,viszont
egy ügynökségnél ismer valakit. az ügynökség csinál valami jót, ami tetszik az étterem tulajdonosának. kinyomtatnak húsz plakátot, mert ennyire futja. azokat
kiragasztják néhány indiai táncházba (nem tudom, van-e ilyen, de tételezzük fel.), szóval releváns helyre.
az ügynökség nevezi.
na, ez scam?
#
Rengeteg vita volt már arról, mi számít scamnek, végül, ha jól emlékszem, nem sikerült teljesen egyértelműen meghatározni. Európa ezen részén legalábbis mindenki
azzal védekezik, hogy csak egy proaktív, image építő kampányt csinált, ami az ügyfélnek nagyon tetszett, de büdzsé híjján csak ennyiszer meg annyiszor került adásba.
Valaki esetleg meg tudná határozni egyértelműen, mi számít tulajdonképpen scamnek, hm? Az ügyfél tudta nélkül(?) adásba került, az ügynökség által fizetett, nem
brífre készült, de az ügyféllel való kapcsolatot kihasználó hirdetés? És ha az ügyfél beleegyezett, hogy egyszer lemenjen az azóta elhunyt Budapest TV-ben hajnali
4-kor, 23 forint 50 fillérért, amit egyébként az ügynökség fizetett ki, az már nem scam? Vagy?

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés