hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget-napijegyért terveztet logót a Centrál Média

Belső pályázaton keresi új logótervét a sanomás médiacsomagot megvásárló Centrál Média. 

hirdetés

"Tervezd meg az új logónkat és nyerj két napijegyet a Sziget Fesztiválra!"  - ezzel a felhívással fordult a munkatársak felé a volt sanomás portfóliót megvásárló Centrál Média új vezetése. A Kreatív szerkesztőségéhez eljuttatott email egy rövid briefet is tartalmaz, amiben hat pontban foglalják össze, milyen legyen az új logó. Például "tükrözze, hogy cégünk a piac második legnagyobb szereplője", "legyen megkülönböztető erejű a versenytársak körében, minden releváns piacon".

A vállalkozó kedvű pályázók július 17-ig adhatják be munkáikat, amit a vezető testület bírál majd el. A szerencsés nyertes, két napijegyet kap. 

A Centrál Média kommunikációját intéző LA Communications megerősítette, hogy belső pályázatot írtak ki a logó megtervezésére. 

A Centrál Média eddig használt ideiglenes logója:

Forrás: mmonline.hu

 

A médiacég életében alig egy éve volt egy jelentős arculatváltás. 2013 szeptemberében a nemzetközi megújulást követően, féléves előkészítéssel a hazai Sanoma is teljesen új arculatot kapott. Az akkori logónál a grafikusok felé a brief legfontosabb elvárása az volt, hogy az új arculat feleljen meg a Sanoma szerteágazó világának, mutassa fiatalos lendületét, tükrözze pozicionálását, legyen karakteres, ugyanakkor a mindennapi használatában legyen messzemenőkig rugalmas.

Az akkor készített logó ilyen lett:

A Sanoma Media Budapest 2013-as logója - a további verziókért kattintson!

 

Az arculat hirdetései így jelentek meg:

A b2b szlogenek

A szeptember 2-i arculatváltás kiterjedt a cég teljes egészére, a székháztól a névjegykártyákig. A folyamatban kiemelt projekt volt a vállalati honlap átalakítása, melynek fejlesztésére meghívásos pályázatot írtak ki. A tenderen a Big Fish, Balogh Balázs tervező és Varga Zsolt webdesigner vettek részt, akik közül Balogh Balázst választották, főként annak egyedi stílusa és formavilága miatt. A nyertes fejlesztő céget, a Nexum Magyarországot nyílt tenderen választották. A bevezető kampány megtervezésében, az arculati anyagok elkészítésében és alkalmazásában pedig a Sanoma b2b kreatív ügynöksége, a 2Republic nyújtott segítséget.

A Sanoma megjelenésében a 2013-as előtt 2011-ben volt komolyabb változás, amikor az addig Sanoma Budapestként működő cég felvette a Sanoma Media Budapest nevet. A névváltás hátterében az állt, hogy a finn tulajdonos Sanoma Corporation csoporton belül összeolvadt két, a televíziós illetve magazin- és online-üzletágakat felölelő divízió, amelyek Sanoma Mediaként működtek tovább.

A Sanoma 2011-es logója

UPDATE!!!

Cikkünk megjelenése után, egy, a Centrál Média vezetéséhez köthető forrás azt mondta, hogy a fenti pályázat csak része az új arculattervezési folyamatnak. Az a cél, hogy a cégen belüli, tehetséges grafikai tudással rendelkező emberek ötleteit is figyelembe vegyék. Az arculattervezés ennél sokkal komplexebb. Amennyiben belsős tervet fogadnak el, természetesen nem csak a két sziget-jegy lesz az alkotó jutalma. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.