hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szexi csajok és baltás gyilkos a Post-it Waron

A Post-it Waron harcoló csapatok egy része már az utolsó üzentét küldi, míg mások most indultak el a harcba. A Múzeumok Éjszakájára a Ludwig Múzeum is gigantikus post-it felülettel készül.  

hirdetés

Több hadszíntéren zajlik a Post-it War, bár már több csapat az utolsó hadüzenetét küldte. A Kreatív, az Effektív-Art és a 3M közös versenye június 20-ig várja a jelentkezéseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre, az összes nevezést csak június 21-én mutatjuk meg a Kreatív Online-on egy nagy anyagban. Szavazni folyamatosan lehet.

A Café Communications elküldte a végső leszámolást.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

"Mint a videóban is látható, specialistáink hatástalanították a Café által küldött kezdetleges bombát és halálfejet. Egyben hasznos muníciót is megtakarítottunk - a két tucat sárga postitot leszámítva mind Vigyori Fej, mind Café Szippantó Fáni kapott anyagból készül." - üzente a Café múltkori támadására a Kirowski Isobar.

A szavazás lezárult!

 

A Schneider & Saltz kultúrát csempészett  a háborúba, pécsiként Vasarely-t hívták segítségül.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

Az Up csapattagoka hadba hívó szóra nem a barikádokra, hanem titkos bunkerbe vonultak, ahol előállították a post-it harcosok számára a tökéletes fegyvert, a Postit-up.com-ot. A fegyverszállításból meggazdagodott Up-osok jelenleg ismeretlen helyen tartózkodva élvezik a roppant post-it vagyont, dorbézolásukról néhány fotó a birtokunkba került.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

Időközben a Ludwig Múzeum is beszállt a háborúba: a Kreatív úgy tudja, hogy az Up fegyverével, vagyis a Postit-up.comon elérhető alkalmazás segítségével készülő gigantikus post-it képet a Múzeumok Éjszakáján, június 16-án lehet megnézni. A múzeum Robert Mapplethorp Ken Moody and Robert Sherman című fotójának post-it változatát készíti el.

A múzeum látványterve
 

A háborúban igazán aktív Factory Creative Studio még utoljára lecsap egy videóval, dr. House-zal és Jack Nicholsonnal.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

"Ugyan Jack-et elrabolták, de kiszabadult…»ELMENT VADÁSZNI…« Lehet, hogy holnap majd nálatok kopogtat? Háború ON!" - fenyeget az Avalanche Kreatív Ügynökség.

Az Avalanche üzenete

A szavazás lezárult!

 

A 42 Digital ezen a héten Wonderwomannel és Wonderdoggal is találkozott. 

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

"Üzenetünk 3 m 46 cm széles és 3 m 26 cm magas. Készítése közben a legnagyobb ellenségünk a tériszony és a szél volt, ezért tartott ilyen sokáig, de nem hagytuk magunkat, csakis a győzelemre gondoltunk közben. Az üzenet magáért beszél. Az nevet, aki utoljára nevet!" - írta a Binga Kreatív Kommunikációs Ügynökség.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

Az Adamsky ezzel lépett be a háborúba.

A szavazás lezárult!


Az A-Team elérkezettnek látta az időt, hogy belépjen a háborúba Stíluskonfliktus című pályaművükkel. Céljuk az ellenség összezavarása.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A BG Digital a duck-hunt nevű klasszikus játék téma köré építette anyagát.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

 

A Havasweb azt üzeni, hogy bejelentkező csapásuk csak bemelegítés volt, most kisfilmjükkel kívánják az őrületbe kergetni ellenfeleiket. "Sose tudhatjátok hol vagyunk, mindig nézzetek a hátatok mögé!" - kiáltják.

A szavazás lezárult!

Háborús felek

Myrtis Creative 
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

POS Services - Season Promotion
Budapest 

Havasweb
Budapest

Stroke Kommunikáció
Budapest

Ludwig Múzeum
Budapest 

 

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 28.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 20-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 22-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 28-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés