hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szervizkereső appot fejlesztett egy magyar alkatrészkereskedő

A Garvisor a Bárdi Autó saját appja, az arculatot és a kampányt is házon belül rakták össze hozzá.

hirdetés

Házon belüli dizájncsapat tervezte a Garvisor nevű, járműszerviz-kereső és -értékelő app arculatát és kampányát. A „házon belül” a Bárdi Autó alkatrészkereskedő céget jelöli.

A Garvisort az online videók mellett outdoor hirdetésekkel vezették be. Aki az arculatban is elmélyedne, annak itt a Behance-link.

Az alkotók
Koncepció: Bodó András, Lajtha Róbert
Copywriter: Schmidtka Zoltán
Arculat: Kántor Attila
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés