hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szervezett támadás a médiatörvény ellen

Kiszámíthatóbb médiatanácsot, hatékonyabb szervezetet vár Szalai Annamária, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) frissen kinevezett elnöke. Az új hatóság legfontosabb feladataként az állampolgárok védelmét és a piacfelügyeletet jelölte meg. A médiafelügyeleti rendszer csak ősszel tud végleges formájában kiépülni.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezúttal egy kis Doggy Dogg Christmas-hangulattal ajándékoz meg minket, na meg a Just Eat marketingeseit is.

A fotók és az írások a szegénység, a digitalizáció és környezetvédelem témáját járják körül.

Születésnapi buli lefújva, az otthoni órák borzalmasak és még anya is paranoiás - az évünk egy gyerek szemszögéből.

Öcsi bácsi azt üzeni: jövőre, ha vége van ennek az egésznek, koncertezzünk és szórakozzunk újra.

A Spotify szokásos év végi kampánya most az előadóknak, podcast-készítőknek köszöni meg, hogy könnyebbé tették 2020-at.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A médiatörvény pedig"szervezett" támadás a médiaszabadság ellen,példátlan az EU-országok gyakorlatában!Szalai Annamária azzal érdemelte ki funkcióját,hogy szívós,
egy évtizedes munkával minden törvényes és törvénytelen eszközt bevetett az ORTT tevékenységének megbénításáért,szövetségesként felhasználva mindenféle
ismeretlen és annak álcázott jobboldali "civil" szervezetet is.Ezzel sikerült azt a látszatot keltenie,hogy a "régi struktúra elavult",hogy "baloldali médiafölény"
érvényesül a szervezetben,vagyis az ORTT egy impotens szervezet és majd jön a ő,az erőszakos Szalai Annamária és ad a médiaszabadságnak... Hát uraim,ez történt!

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

hirdetés
hirdetés

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!