hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szervezeti átalakítás az SAS Institute-nál

Földvári Szabolcs váltja a country sales director pozícióban Loncsár Tibort, de nem ez az egyetlen változás.

hirdetés

Az SAS Institute Kft-nél a kereskedelmi és a szolgáltatási terület jobban összefonódik majd. Az új stratégia részeként április 9-től Földvári Szabolcs tölti be a SAS Institute Kft. country sales director pozícióját, Loncsár Tibort váltja a pozícióban. Földvári elsősorban a pénzintézeti üzletágban dolgozoptt eddig. Loncsár a cégen kívül folytatja.

A szolgáltatási területben is változás történt: Bóna Gábor, a vállalat eddigi consulting managere mostantól regionális szerepkörben, a Közép-Európa és Adria (CEA) régió principal engagement managereként folytatja. A helyét Vörös Tamás veszi át a szolgáltatási üzletágban és a cég helyi vezetőségében.

Továbbá: a magyar management tagjai közül Czakó László 2019 eleje óta a SAS Institute Kft. cégvezetői, március óta a CEA régió senior manager finance pozícióját tölti be.

Az SAS 1976 óta kínál innovatív analitikai, üzleti intelligencia és adatmenedzsment szoftvereket és szolgáltatásokat, globálisan.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés