hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerintetek melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai?

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

hirdetés

Ha van ötleted, tipped, véleményed, azt emailben várjuk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra (a tárgyba írjátok bele, hogy az évtized reklámja), valamint Facebook-kommentben és üzenetben is elküldheted 17-e péntekig.

Véleményeteket összesítjük és összeállítást készítünk belőle online és/vagy a nyomtatott Kreatív magazinban.

A nyitóképen a Kreatív húszéves jubileumán tartott reklámszavazás gyűztese látható. Olvasóink 2012-ben a 2009-es „Prodidzsáj-reklámot" választották a 20 év legjobbjának. (Bár ez a mostani évtizedösszegzésben nem fog szerepelni, azért Sziget-reklám és Janklovics Péter jó eséllyel igen.)

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés