hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerinted milyen egy igazán jó citylight-hirdetés?

JCDecaux arra kíváncsi, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. A világ vezető outdoor médiavállalata ezért pályázatot hirdet kreatív és reklámügynökségek számára, ahol olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. Komoly a tét: a díj egy komplett citylight-kampány! A verseny médiapartnere a Kreatív. (X)

hirdetés

Pályázati felhívás:

JCDecaux arra kíváncsi, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. A világ vezető outdoor médiavállalata ezért pályázatot hirdet kreatív- és reklámügynökségek számára, ahol olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. A verseny médiapartnere a Kreatív.

A JCDecaux-ról: a világ vezető outdoor médiavállalata, mely világszerte több mint 85 országban a legmagasabb színvonalat biztosítja a hirdetőeszközök területén, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városok alakuljanak ki.

Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux
Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux

Kik jelentkezhetnek:

Reklám- és kreatívügynökségek. A szervezők csak céges jelentkezéseket várnak.

Kreatív felület:

Papír alapú és/vagy digitális citylight.

Fontos hangsúlyozni, hogy erre a pályázatra nem egyedi kivitelezést igénylő megoldásokat várnak a szervezők, hanem a citylight és digitális citylight, mint klasszikus hirdetési felületek alapvető előnyeit hangsúlyozó, nagy példányszámban, kampányszerűen megvalósítható ötleteket.

Mit jelent ez pontosan? Hogy tekintsetek adottként a médiumra, ne akarjátok azt átalakítani. Ne töltsétek fel folyadékkal a citylightot, ne szereljetek bele elektromos kütyüket, ne rakjatok bele tárgyakat, ne alakítsátok kuponautomatává! Azt mutassátok meg, hogy a kreativitás és a hatékonyság miként működhet egy klasszikus tömegmédia-felület keretein belül!

Digitális citylight - Forrás: JCDecaux
Digitális citylight - Forrás: JCDecaux

Pályázat tematikája:

A hirdetés tartalma lehet kereskedelmi és társadalmi célú, vagy akár adhattok be mindkét kategóriában is, ezt rátok bízza a JCDecaux. A két kategóriában beérkező munkákat viszont külön fogják elbírálni!

Pályázati anyagok:

A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:

  • a pályázó ügynökségi csapat rövid bemutatkozása és indoklása, hogy miért az adott ötletet választották
  • grafikai tervek, látványtervek, mozgókép esetén szinopszis és storyboard (nem szükséges kész, megvalósult ötletet beadni)

Díjazás:

A zsűri által győztesnek ítélt citylight-kampány megvalósulhat a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban!

Kereskedelmi kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

Társadalmi célú kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

A beadott pályaművek megjelennek a Kreatív Online-on és a Kreatív hírlevelében. A győztes csapatokat és pályaműveket pedig a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban is bemutatjuk majd.

A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kiválasztva a két kategóri győztesét. A zsűri tagjai: Kazinczy Eszter art director, reklámszakember; Nagy Dezső független kreatívigazgató; Bukta Anikó, a Spice Media art directora, Szelei Szilárd, a JCDecaux vezérigazgatója, valamint Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese.

Az első helyezett ügynökségi csapat tagjai – maximum 5 fő – ezen felül értékes nyereményben részesül!

Határidő és jelentkezés:

A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. emailcímre várják. A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!

A kész alkotások leadása és a nevezés határideje: 2019. március 14. 18:00 óra

A nyertes citylightok 2019. december 31-ig használhatók fel.

A cikk a JCDecaux támogatásával készült!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés