Csütörtökön lejár a JCDecaux citylight-pályázatának határideje!

A nagy érdeklődésre való tekintettel egy héttel tovább, március 21-ig lehet nevezni a JCDecaux citylight-pályázatára. A pályázatot kreatív és reklámügynökségek számára hirdette meg a JCDecaux, világ vezető outdoor médiavállalata. Arra kíváncsiak, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. Olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. Komoly a tét: a díj egy komplett citylight-kampány! A verseny médiapartnere a Kreatív. (X)

hirdetés

A kész alkotások leadása és a nevezés VÉGSŐ határideje: 2019. március 21. 18:00 óra!

Pályázati felhívás:

JCDecaux arra kíváncsi, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. A világ vezető outdoor médiavállalata ezért pályázatot hirdet kreatív- és reklámügynökségek számára, ahol olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. A verseny médiapartnere a Kreatív.

A JCDecaux-ról: a világ vezető outdoor médiavállalata, mely világszerte több mint 85 országban a legmagasabb színvonalat biztosítja a hirdetőeszközök területén, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városok alakuljanak ki.

Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux
Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux

Kik jelentkezhetnek:

Reklám- és kreatívügynökségek. A szervezők csak céges jelentkezéseket várnak.

Kreatív felület:

Papír alapú és/vagy digitális citylight.

Fontos hangsúlyozni, hogy erre a pályázatra nem egyedi kivitelezést igénylő megoldásokat várnak a szervezők, hanem a citylight és digitális citylight, mint klasszikus hirdetési felületek alapvető előnyeit hangsúlyozó, nagy példányszámban, kampányszerűen megvalósítható ötleteket.

Mit jelent ez pontosan? Hogy tekintsetek adottként a médiumra, ne akarjátok azt átalakítani. Ne töltsétek fel folyadékkal a citylightot, ne szereljetek bele elektromos kütyüket, ne rakjatok bele tárgyakat, ne alakítsátok kuponautomatává! Azt mutassátok meg, hogy a kreativitás és a hatékonyság miként működhet egy klasszikus tömegmédia-felület keretein belül!

Digitális citylight - Forrás: JCDecaux
Digitális citylight - Forrás: JCDecaux

Pályázat tematikája:

A hirdetés tartalma lehet kereskedelmi és társadalmi célú, vagy akár adhattok be mindkét kategóriában is, ezt rátok bízza a JCDecaux. A két kategóriában beérkező munkákat viszont külön fogják elbírálni!

Pályázati anyagok:

A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:

  • a pályázó ügynökségi csapat rövid bemutatkozása és indoklása, hogy miért az adott ötletet választották
  • grafikai tervek, látványtervek, mozgókép esetén szinopszis és storyboard (nem szükséges kész, megvalósult ötletet beadni)

Díjazás:

A zsűri által győztesnek ítélt citylight-kampány megvalósulhat a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban!

Kereskedelmi kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

Társadalmi célú kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

A beadott pályaművek megjelennek a Kreatív Online-on és a Kreatív hírlevelében. A győztes csapatokat és pályaműveket pedig a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban is bemutatjuk majd.

A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kiválasztva a két kategóri győztesét. A zsűri tagjai: Kazinczy Eszter art director, reklámszakember; Nagy Dezső független kreatívigazgató; Bukta Anikó, a Spice Media art directora, Szelei Szilárd, a JCDecaux vezérigazgatója, valamint Fülöp István, a Kreatív szerkesztője.

Az első helyezett ügynökségi csapat tagjai – maximum 5 fő – ezen felül értékes nyereményben részesül!

Határidő és jelentkezés:

A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. emailcímre várják. A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!

A kész alkotások leadása és a nevezés végső határideje: 2019. március 21. 18:00 óra

A nyertes citylightok 2019. december 31-ig használhatók fel.

A cikk a JCDecaux támogatásával készült!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.