Csütörtökön lejár a JCDecaux citylight-pályázatának határideje!

A nagy érdeklődésre való tekintettel egy héttel tovább, március 21-ig lehet nevezni a JCDecaux citylight-pályázatára. A pályázatot kreatív és reklámügynökségek számára hirdette meg a JCDecaux, világ vezető outdoor médiavállalata. Arra kíváncsiak, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. Olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. Komoly a tét: a díj egy komplett citylight-kampány! A verseny médiapartnere a Kreatív. (X)

hirdetés

A kész alkotások leadása és a nevezés VÉGSŐ határideje: 2019. március 21. 18:00 óra!

Pályázati felhívás:

JCDecaux arra kíváncsi, hogyan lehet egy klasszikus médiafelületet ötletes és működő tartalommal megtölteni. A világ vezető outdoor médiavállalata ezért pályázatot hirdet kreatív- és reklámügynökségek számára, ahol olyan pályamunkákat várnak, amelyek bemutatják, hogy szerintük melyek az utcabútor kategóriába tartozó citylighthoz, mint hagyományos médiafelülethez jól passzoló, egyszerre kreatív és hatékonyan működő ötletek, amelyek Magyarországon megvalósíthatók. A verseny médiapartnere a Kreatív.

A JCDecaux-ról: a világ vezető outdoor médiavállalata, mely világszerte több mint 85 országban a legmagasabb színvonalat biztosítja a hirdetőeszközök területén, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városok alakuljanak ki.

Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux
Hagyományos citylight - Forrás: JCDecaux

Kik jelentkezhetnek:

Reklám- és kreatívügynökségek. A szervezők csak céges jelentkezéseket várnak.

Kreatív felület:

Papír alapú és/vagy digitális citylight.

Fontos hangsúlyozni, hogy erre a pályázatra nem egyedi kivitelezést igénylő megoldásokat várnak a szervezők, hanem a citylight és digitális citylight, mint klasszikus hirdetési felületek alapvető előnyeit hangsúlyozó, nagy példányszámban, kampányszerűen megvalósítható ötleteket.

Mit jelent ez pontosan? Hogy tekintsetek adottként a médiumra, ne akarjátok azt átalakítani. Ne töltsétek fel folyadékkal a citylightot, ne szereljetek bele elektromos kütyüket, ne rakjatok bele tárgyakat, ne alakítsátok kuponautomatává! Azt mutassátok meg, hogy a kreativitás és a hatékonyság miként működhet egy klasszikus tömegmédia-felület keretein belül!

Digitális citylight - Forrás: JCDecaux
Digitális citylight - Forrás: JCDecaux

Pályázat tematikája:

A hirdetés tartalma lehet kereskedelmi és társadalmi célú, vagy akár adhattok be mindkét kategóriában is, ezt rátok bízza a JCDecaux. A két kategóriában beérkező munkákat viszont külön fogják elbírálni!

Pályázati anyagok:

A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:

  • a pályázó ügynökségi csapat rövid bemutatkozása és indoklása, hogy miért az adott ötletet választották
  • grafikai tervek, látványtervek, mozgókép esetén szinopszis és storyboard (nem szükséges kész, megvalósult ötletet beadni)

Díjazás:

A zsűri által győztesnek ítélt citylight-kampány megvalósulhat a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban!

Kereskedelmi kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

Társadalmi célú kategória győztesének jutalma:

150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

A beadott pályaművek megjelennek a Kreatív Online-on és a Kreatív hírlevelében. A győztes csapatokat és pályaműveket pedig a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban is bemutatjuk majd.

A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kiválasztva a két kategóri győztesét. A zsűri tagjai: Kazinczy Eszter art director, reklámszakember; Nagy Dezső független kreatívigazgató; Bukta Anikó, a Spice Media art directora, Szelei Szilárd, a JCDecaux vezérigazgatója, valamint Fülöp István, a Kreatív szerkesztője.

Az első helyezett ügynökségi csapat tagjai – maximum 5 fő – ezen felül értékes nyereményben részesül!

Határidő és jelentkezés:

A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. emailcímre várják. A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!

A kész alkotások leadása és a nevezés végső határideje: 2019. március 21. 18:00 óra

A nyertes citylightok 2019. december 31-ig használhatók fel.

A cikk a JCDecaux támogatásával készült!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.