hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerezz naprakész tudást az online világról!

A digitális térben a trendek folyamatosan változnak, amire a kommunikációnak is reagálnia kell: a Digital Media Campus idén is abban segít, hogy lépéselőnyben legyünk a piacon. (X)

hirdetés

Harmadik éve indítja el a Ringier Axel Springer Magyarország a kiadó nemzetközi képzési programjának azt a tanfolyamát, amelyre március végéig jelentkezhetnek az online kommunikáció aktuális kihívásai iránt érdeklődő szakemberek. Piacvezető cégek, KKV-k és intézmények képviselői fejlődtek az elmúlt években a Digital Media Campuson, akik a képzés erősségeként nemcsak azt emelték ki, hogy megkapták az össze social media platform működtetéséhez, az online kommunikációjuk fejlesztéséhez szükséges tudást és tapasztalatot, hanem azt is, hogy az oktatási program kitágította a gondolkodásukat. Mindezt egy olyan rugalmas rendszerben, amivel még nem találkoztak korábban.

„A Digital Media Campus egy négy országban sikeresen működő programja a Ringier Axel Springernek, amely egyaránt szól a munkatársaknak és nyilvános képzésként a szakma valamennyi képviselőjének. Ennek szinergiáit a piacon egyedülálló módon is kihasználjuk: nálunk nincs hiányzás, ha valaki mégsem tudna valamilyen nem tervezett elfoglaltság miatt eljönni egy képzési napra, az a párhuzamosan hasonló tematikával futó, a Ringier Axel Springer munkatársainak rendezett képzési napokon pótolhatja a kimaradt előadásokat, workshopokat” – mutatott rá Maróy Krisztina, a Digital Media Campus magyarországi vezetője a képzéssorozat egyik különlegességére.

A Digital Media Campus nyolc oktatási napot magában foglaló tanfolyama áprilisban indul, a közösségi média aktuális trendjeitől kezdve az online fotó- és videókészítő workshopokon át a digitális marketing és hirdetési technikákig, Google-eszközök megismeréséig széles a képzési paletta. A konferenciákkal ellentétben a Digital Media Campuson az előadók lehetőséget kapnak a témák alapos kifejtésére, amiket a szünetekben is meg lehet vitatni a szakemberekkel. Jelentkezni március 27-ig lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés