hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerezz naprakész tudást az online világról!

A digitális térben a trendek folyamatosan változnak, amire a kommunikációnak is reagálnia kell: a Digital Media Campus idén is abban segít, hogy lépéselőnyben legyünk a piacon. (X)

hirdetés

Harmadik éve indítja el a Ringier Axel Springer Magyarország a kiadó nemzetközi képzési programjának azt a tanfolyamát, amelyre március végéig jelentkezhetnek az online kommunikáció aktuális kihívásai iránt érdeklődő szakemberek. Piacvezető cégek, KKV-k és intézmények képviselői fejlődtek az elmúlt években a Digital Media Campuson, akik a képzés erősségeként nemcsak azt emelték ki, hogy megkapták az össze social media platform működtetéséhez, az online kommunikációjuk fejlesztéséhez szükséges tudást és tapasztalatot, hanem azt is, hogy az oktatási program kitágította a gondolkodásukat. Mindezt egy olyan rugalmas rendszerben, amivel még nem találkoztak korábban.

„A Digital Media Campus egy négy országban sikeresen működő programja a Ringier Axel Springernek, amely egyaránt szól a munkatársaknak és nyilvános képzésként a szakma valamennyi képviselőjének. Ennek szinergiáit a piacon egyedülálló módon is kihasználjuk: nálunk nincs hiányzás, ha valaki mégsem tudna valamilyen nem tervezett elfoglaltság miatt eljönni egy képzési napra, az a párhuzamosan hasonló tematikával futó, a Ringier Axel Springer munkatársainak rendezett képzési napokon pótolhatja a kimaradt előadásokat, workshopokat” – mutatott rá Maróy Krisztina, a Digital Media Campus magyarországi vezetője a képzéssorozat egyik különlegességére.

A Digital Media Campus nyolc oktatási napot magában foglaló tanfolyama áprilisban indul, a közösségi média aktuális trendjeitől kezdve az online fotó- és videókészítő workshopokon át a digitális marketing és hirdetési technikákig, Google-eszközök megismeréséig széles a képzési paletta. A konferenciákkal ellentétben a Digital Media Campuson az előadók lehetőséget kapnak a témák alapos kifejtésére, amiket a szünetekben is meg lehet vitatni a szakemberekkel. Jelentkezni március 27-ig lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés