hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerencsétlenkedés

Újabb órás reklám a Szerencsejáték Rt.-től

Hihetetlenül rosszul sikerült a Szerencsejáték Rt. óránkénti nyereményeket népszerűsítő kültéri kampánya.
hirdetés

Nem a „nyeremény minden órában” szövegű reklámfilmek újabb darabjáról lesz szó a továbbiakban. Azokat nem láttam, mert görcsösen a távkapcsoló után nyúlok már az első filmkocka láttán.

Az óriásplakát elől azonban nem sikerült ilyen könnyen elmenekülni, a zöldre várakozva jobbra néztem, és a házfalon, tőlem három méterre éktelenkedett a fájdalmasan régóta kínzó kampány kültéri darabja. Elfordulhattam volna, de inkább megvizsgáltam a szörnyet.

Mondjuk hiába, mert elolvasni nem tudtam a sok-sok apró betűs szöveget, amely egyébként – mint később közelről megnézve láttam – a dátumokat és a nyeremény összegét tartalmazta. Az viszont azóta is foglalkoztat, mi az oka annak, hogy a „Lesz minden órában nyeremény” – egyébként szép, kerek magyar mondat – első szavát fehérrel, a többit pedig feketével írták. És ez csak az egyik kérdés. Szintén nehezen értelmezem a plakát bal oldalán ugrókötelező, rettenetes ruhába öltöztetett modellt. Vajon milyen art directori gondolat illesztette őt a képre? A legaranyosabb egyébként a csak néhány méterről olvasható szövegsorok feletti körben elhelyezett grafika, amelyről egyszerűen nem lehet megállapítani, hogy mit ábrázol, csak kétszázszoros nagyítással: egy köteg tízezres és a lottó, puttó vagy ki tudja, milyen szelvényeket, hogy megértsük: szelvény egyenlő sok pénz.

Biztos, hogy a szerencsejátékokat faliújságon kell hirdetni? Nemcsak egyszerűen arról van szó, hogy ki kellene találni valamit, ami miatt mindenki odanéz, és rögtön eszébe jut róla, hogy sokat nyerhet, ha vesz egy szelvényt? Lehet, hogy nem vagyok célcsoport – pedig vettem már lottószelvényt – de engem a kis karikákban nagyítóval észlelhető autók fotója, az otthonkában ugrókötelező modell, a köteg tízezres látványa nyakon öntve tízezer karakter szöveggel nem győz meg. Nem rohanok a lottózóba, hanem nagyon messzire elkerülöm. Osztályzata: 1

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés