hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szeptemberben ismét indul az Intro

Jön a reklámos képzés ötödik évfolyama, továbbra is nyolc fő juthat be, továbbra is ingyenesen.

hirdetés

Szeptembertől indul az Intro nevű, a Mito által életre hívott reklámos képzés ötödik évfolyama. A képzésre a felvételi feladatokat szeptemberben adják majd meg, ezek alapján választanak ki 8 embert.

A képzés továbbra is ingyenes, és nem jár érte semmilyen papír, ellenben sok gyakorlati tapasztalat. Pőcze Balázs, a Mito kreatívigazgatója elmondta: „volt intrósok megfordultak már a Bold, a Café, a Cluso, a DDB Budapest, a DDB&Tribal Amsterdam, a Greenroom, az Isobar, a Leo Burnett, a Mito, a Republic, a Saatchi & Saatchi, a White Rabbit és a Young & Rubicam csapatában.”

A tavalyi intrós oktatók
A tavalyi intrós oktatók

Az órákat ősszel, péntek délutánonként és szombatokon tartják majd Budapest belvárosában. Azokon mindig ott lesz Pőcze Balázs és Marosi Gergő a Mitóból, de lesznek vendégek is (tavaly ők voltak azok: Csurgó Brigi, Havasi Zoli, Jedlicska Marci, Koralewsky Márk, Havasi Gábor, Pejkó Timi, Takács Ákos, Kovács Dani, Galácz Karolina, Bodnár Bence, Baráth Péter és Juhász Péter Tibor), akik márkázásról, mesélésről, médiáról, pálcikaemberekről, tartalomról és formáról mondanak majd okosakat, meg hasznosakat – írják a képzés weboldalán.

Az írásbeli felvételi feladat kihirdetése szeptember 6-án csütörtökön lesz, az írásbeli leadásának a határideje szeptember 14-e, az írásbeli átnézése szeptember 15-16-án történik majd, a szóbeli pedig szeptember 22-23-án lesz.

További részletek és jelentkezés itt.

A reklámos képzések itthoni helyzetéről itt írtunk egy nagyobb cikket, itt pedig az Intróra látogattunk el, de a korábbi eredményeket is bemutattuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés