hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szép képek és szóviccek a képeslapversenyen

A Kreatív első alkalommal hirdetett képeslap-versenyt, amelynek témája a Balaton. Megmutatjuk az első körben érkezett nevezéseket.

hirdetés

A Kreatív július elején újabb versenyt indított elaz irodai állatok, a receptverseny, az íróasztalverseny és a Post-it War után képeslapkészítésre buzdítottuk a szakmát. 

Az egyetlen megkötés az volt, hogy a képeslap a balatoni nyaralásról szóljon, és nemcsak egy fotót vártunk, hanem a hátoldalra való szöveges üzenetet is. 

A keszthelyi képet Szamosi László (Szami) fotós küldte, hátoldali üzenet nélkül.

Nagyításért kattintson!

A szabadúszóként dolgozó, és magát csak Zsoltnak nevező pályázónk két fotót is küldött.

Nagyításért kattintson!

Nagyításért kattintson!

Balaton Sail nevű feladótól három képeslap is érkezett. A két kép mellé szöveget is kaptunk.

"Szia Anyu! Minden rendben. Voltunk hajózni, sokat úsztunk, mindenkinek kellett. A kaja jó volt, de senkinek nem kellett. Mindenki leégett, de legalább volt sok víz.
Csókol a Te Petikéd"

Nagyításért kattintson!

"Na az úgy volt, hogy gondoltuk ha már bíícs meg csajok, lemossuk az autót! A Lajos kigurult vele a mólóhoz, mi meg mondtuk, hogy valami ottan nagyon villog - nemám az autó. Erre jött a lohnesz, mindmegette, a Lajos meg csak kapkodta a fejét, hogy világvége?!!"

Nagyításért kattintson!

Bónuszként, üzenet nélkül kaptuk ezt a fotót, "mert annyira giccses". 

Nagyításért kattintson!

Zeisky Ákos ezzel a képeslappal nevezett.

Nagyításért kattintson!

A képeslapok leadási határideje eredetileg július 24-e volt, ezt azonban augusztus 2-ig meghosszabbítottuk. A pályamunkákat a   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre, képeslap tárgymegjelöléssel várjuk. A beérkezett digitális lapok beküldői között két nyertest hirdetünk: az egyik a közönségszavazat nyertese lesz, a másikat szakmai zsűri választja ki. 

A tét nem kicsi, mert mindkét győztes alkotás beküldője egy-egy két főre szóló wellnesshétvégét nyer a siófoki Yacht Club Hotelbe, ahol közvetlen vízparti, privát pezsgőfürdővel várják majd a legügyesebb képeslapírókat.

A Kreatív képeslapversenyének támogatója a Yacht Club Hotel Superior Spa & Restaurant!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Ahogy a királynő kérte, átmárkázták magukat és nem használják többé a „royal” jelzőt.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés