hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szép képek és szóviccek a képeslapversenyen

A Kreatív első alkalommal hirdetett képeslap-versenyt, amelynek témája a Balaton. Megmutatjuk az első körben érkezett nevezéseket.

hirdetés

A Kreatív július elején újabb versenyt indított elaz irodai állatok, a receptverseny, az íróasztalverseny és a Post-it War után képeslapkészítésre buzdítottuk a szakmát. 

Az egyetlen megkötés az volt, hogy a képeslap a balatoni nyaralásról szóljon, és nemcsak egy fotót vártunk, hanem a hátoldalra való szöveges üzenetet is. 

A keszthelyi képet Szamosi László (Szami) fotós küldte, hátoldali üzenet nélkül.

Nagyításért kattintson!

A szabadúszóként dolgozó, és magát csak Zsoltnak nevező pályázónk két fotót is küldött.

Nagyításért kattintson!

Nagyításért kattintson!

Balaton Sail nevű feladótól három képeslap is érkezett. A két kép mellé szöveget is kaptunk.

"Szia Anyu! Minden rendben. Voltunk hajózni, sokat úsztunk, mindenkinek kellett. A kaja jó volt, de senkinek nem kellett. Mindenki leégett, de legalább volt sok víz.
Csókol a Te Petikéd"

Nagyításért kattintson!

"Na az úgy volt, hogy gondoltuk ha már bíícs meg csajok, lemossuk az autót! A Lajos kigurult vele a mólóhoz, mi meg mondtuk, hogy valami ottan nagyon villog - nemám az autó. Erre jött a lohnesz, mindmegette, a Lajos meg csak kapkodta a fejét, hogy világvége?!!"

Nagyításért kattintson!

Bónuszként, üzenet nélkül kaptuk ezt a fotót, "mert annyira giccses". 

Nagyításért kattintson!

Zeisky Ákos ezzel a képeslappal nevezett.

Nagyításért kattintson!

A képeslapok leadási határideje eredetileg július 24-e volt, ezt azonban augusztus 2-ig meghosszabbítottuk. A pályamunkákat a   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre, képeslap tárgymegjelöléssel várjuk. A beérkezett digitális lapok beküldői között két nyertest hirdetünk: az egyik a közönségszavazat nyertese lesz, a másikat szakmai zsűri választja ki. 

A tét nem kicsi, mert mindkét győztes alkotás beküldője egy-egy két főre szóló wellnesshétvégét nyer a siófoki Yacht Club Hotelbe, ahol közvetlen vízparti, privát pezsgőfürdővel várják majd a legügyesebb képeslapírókat.

A Kreatív képeslapversenyének támogatója a Yacht Club Hotel Superior Spa & Restaurant!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés