hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szenzációs üdítőreklám került elő 1979 Olaszországából

San Pellegrino, diszkó, homokbánya, kemény pszichedélia.

hirdetés

Nagyon szórakoztató reklám kering egy olasz facebookos retrócsatornának hála: egy 1979-es San Pellegrino-kisfilm, amely a márka narancsüdítőjét hirdeti.

Egy nő ugrál benne viszonylag szabad stílusban, néha egy narancsot helyez a szeme elé, mintha a gyümölcs lenne a szeme.

A háttérben nagyon sok homok, szélmalom, hőség.

Az 1979-es korszellemnek megfelelő elektronikus diszkó zakatol a háttérben, nem is akármilyen: Donna Summer két évvel korábbi, Giorgio Moroder által hangszerelt I Feel Love című számából lenyúlt basszusmenettel.

Erre ordítozza egy másik nő a termék nevét, körbe-körbe: San Pellegrino narancsital. Később egy férfihang sorolja, hogy nagy kiszerelésben, családi körben, avagy bárban és szabadtéren is ihatjuk dobozolt formában, majd "jó szomjúságot" kíván.

Az egész mögött ott lappang valami, ami miatt szinte várjuk, hogy förtelmes jelenetek villanjanak be Jodorowsky Szent Hegy vagy Vakond című filmjeiből.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés