hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szenzációs üdítőreklám került elő 1979 Olaszországából

San Pellegrino, diszkó, homokbánya, kemény pszichedélia.

hirdetés

Nagyon szórakoztató reklám kering egy olasz facebookos retrócsatornának hála: egy 1979-es San Pellegrino-kisfilm, amely a márka narancsüdítőjét hirdeti.

Egy nő ugrál benne viszonylag szabad stílusban, néha egy narancsot helyez a szeme elé, mintha a gyümölcs lenne a szeme.

A háttérben nagyon sok homok, szélmalom, hőség.

Az 1979-es korszellemnek megfelelő elektronikus diszkó zakatol a háttérben, nem is akármilyen: Donna Summer két évvel korábbi, Giorgio Moroder által hangszerelt I Feel Love című számából lenyúlt basszusmenettel.

Erre ordítozza egy másik nő a termék nevét, körbe-körbe: San Pellegrino narancsital. Később egy férfihang sorolja, hogy nagy kiszerelésben, családi körben, avagy bárban és szabadtéren is ihatjuk dobozolt formában, majd "jó szomjúságot" kíván.

Az egész mögött ott lappang valami, ami miatt szinte várjuk, hogy förtelmes jelenetek villanjanak be Jodorowsky Szent Hegy vagy Vakond című filmjeiből.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Spektrum logója is megváltozott: eltűnt a régóta használt legyezőforma.

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés