hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szélforduló a Metropolnál

Közös megegyezéssel szerződést bontott az új tulajdonos, a Metropol eddigi főszerkesztőjével, Izbéki Gáborral. Helyét az eddigi vezető szerkesztő, Erdei Tamás veszi át július 15-től. A lapot alig egy hónapja vette át a Fonyó Károly tulajdonában lévő cég. Fonyó az Euro AWK résztulajdonosa és vezetője valamint a Simicska Lajos tulajdonában lévő Mahir Cityposter ügyvezetője is.

hirdetés

Nem sok időbe telt, hogy a Metropol új tulajdonosa változtasson a csapaton. Hivatal Péter ügyvezető a lap eladásakor még arról nyilatkozott, hogy „a kiadó csapata az eddig megszokott módon folytatja a munkát, az olvasó is az eddig megszokott újságot kapja, céljuk pedig, hogy tovább erősítsék a lap pozícióit.” Ehhez képest alig egy hónappal azután, hogy Fonyó Károly cége átvette az alapítótól a Metropolt, máris fejet cserélt a szerkesztőség élén.

A lapot június elején vásárolta meg a két nappal korábban, 81 millió forintos törzstőkével alapított Megapolis Media nevű cég, amelynek egyetlen tulajdonosa a Mahir Cityposter Kft. ügyvezetője, az Euro AWK társtulajdonosa, Fonyó Károly.

A Mahir Cityposter Kft. tulajdonosa a Mahir Magyar Hirdető, aminek a vezérigazgatója a Fideszhez közel álló Simicska Lajos, aki a cég 1994-es privatizálásakor szerzett tulajdonrészt. Simicska 1993 és 95 között a Fidesz gazdasági igazgatója volt, 1998 és 99 között az APEH elnöke.

Eladták a francia Metrót is

Friss információ az is, hogy heteken belül aláírhatják azt a megállapodást, melynek értelmében a Metro France teljes egészében a TF1 médiavállalat tulajdonába kerülhet. Az ügyletet követően a Metro International francia tagja is franchise együttműködésben folytatja működését. Az ügylet a dolgozók képviselőivel zajló egyeztetések után várhatóan heteken belül létrejöhet. Franciaországban 2002-ben jelent meg az első Metro kiadás, és jelenleg a második legnagyobb napilap az országban.

A megállapodás híre nem meglepő, hiszen az üzlet része a Metro hosszú távú célkitűzésének, melynek értelmében a kiadó elsősorban a fejlődő piacokra, Dél-Amerikára és Ázsiára koncetrál.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!