hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szélforduló a Metropolnál

Közös megegyezéssel szerződést bontott az új tulajdonos, a Metropol eddigi főszerkesztőjével, Izbéki Gáborral. Helyét az eddigi vezető szerkesztő, Erdei Tamás veszi át július 15-től. A lapot alig egy hónapja vette át a Fonyó Károly tulajdonában lévő cég. Fonyó az Euro AWK résztulajdonosa és vezetője valamint a Simicska Lajos tulajdonában lévő Mahir Cityposter ügyvezetője is.

hirdetés

Nem sok időbe telt, hogy a Metropol új tulajdonosa változtasson a csapaton. Hivatal Péter ügyvezető a lap eladásakor még arról nyilatkozott, hogy „a kiadó csapata az eddig megszokott módon folytatja a munkát, az olvasó is az eddig megszokott újságot kapja, céljuk pedig, hogy tovább erősítsék a lap pozícióit.” Ehhez képest alig egy hónappal azután, hogy Fonyó Károly cége átvette az alapítótól a Metropolt, máris fejet cserélt a szerkesztőség élén.

A lapot június elején vásárolta meg a két nappal korábban, 81 millió forintos törzstőkével alapított Megapolis Media nevű cég, amelynek egyetlen tulajdonosa a Mahir Cityposter Kft. ügyvezetője, az Euro AWK társtulajdonosa, Fonyó Károly.

A Mahir Cityposter Kft. tulajdonosa a Mahir Magyar Hirdető, aminek a vezérigazgatója a Fideszhez közel álló Simicska Lajos, aki a cég 1994-es privatizálásakor szerzett tulajdonrészt. Simicska 1993 és 95 között a Fidesz gazdasági igazgatója volt, 1998 és 99 között az APEH elnöke.

Eladták a francia Metrót is

Friss információ az is, hogy heteken belül aláírhatják azt a megállapodást, melynek értelmében a Metro France teljes egészében a TF1 médiavállalat tulajdonába kerülhet. Az ügyletet követően a Metro International francia tagja is franchise együttműködésben folytatja működését. Az ügylet a dolgozók képviselőivel zajló egyeztetések után várhatóan heteken belül létrejöhet. Franciaországban 2002-ben jelent meg az első Metro kiadás, és jelenleg a második legnagyobb napilap az országban.

A megállapodás híre nem meglepő, hiszen az üzlet része a Metro hosszú távú célkitűzésének, melynek értelmében a kiadó elsősorban a fejlődő piacokra, Dél-Amerikára és Ázsiára koncetrál.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Így a Player.hu, a Roadster.hu, a Raketa.hu és a Csakfoci.hu is az Atmedia portfóliójának része lett.

Ügyfelei számára nagyobb, átfogóbb képet kínál új filozófiája értelmében a Mediacom.

Saját tartalmaik fordításai válnak elérhetővé az angol aloldalon.

Miközben az egyetem elkezdte törölni az őszi féléves jegyeiket. 

hirdetés
hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!