hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szegény süninek nem egyszerű olyanokat találnia karácsonykor, akik megölelik

De épp a barátai segítenek a segítségére egy praktikus megoldással az Erste reklámfilmjében. Először indít nemzetközi online kampányt a bankcsoport.

hirdetés

Öt országban indítja el karácsonyi kampányfilmjét az Erste Bank, és ez a bank történetének első nemzetközi online kampánya. A mottója a tavaly, hét közép-kelet európai országban elindított #believeinyourself, az online kampány pedig öt országban fut: Ausztriában, Magyarországon, Horvátországban, Romániában és Szerbiában.

A Facebookon folytatott kampány, illetve az ott bemutatott videó egy aranyos karácsonyi szeretetparabola, animált állatokkal, egy sündisznóval a főszerepben. Lent látható, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízó:
Erste Group Bank AG
Martin Radjaby-Rasset
Daniel Ratzenböck
Juraj Flimel

Ügynökség: Jung von Matt/DONAU
Account director: Benedikt Nussbaumer
Senior account manager: Katharina Höller
Creative director: Mike Nagy, Andreas Putz
Copywriter: Eva Zefferer, Karin Uebelbacher, Andreas Putz
Art director: Mike Nagy, Eva Zefferer

Produkció: Passion Animation Studios
Rendező: Kyra Buschor & Constantin Paeplow
Executive producer: Debbie Crosscup
Mediaügynökség: Wavemaker, Katharina Merkle
Social media: MediaBrothers, Stephan Götz
Zene: Mcasso
Zeneszerző és zenei producer: Mike Connaris @ Mcasso

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés