hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szegény Facebook: minden olyan barátságos volt, aztán jöttek az álhírek

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

A Facebook hitelessége és üzleti tevékenysége már jó ideje ellentmondásos, ennek volt csúcspontja a Cambridge Analytica-botrány (több mint 50 millió ember adataival éltek vissza), amelynek következményeit a közösségimédia-cég azóta próbálja enyhíteni - többek között adataink transzparensebb kezelésével és biztonságban tartásával. Illetve most egy tévéreklámmal, amelyet az NBA szerda éjjeli rájátszása idején sugároztak az Egyesült Államokban.

Ebben a reklámban a Facebook elvileg bocsánatot kér, de gyakorlatilag szinte áldozatnak állítja be magát. A narratíva szerint volt egy afféle ártatlan, édeni állapotot, amelyben az emberek a Facebookot barátkozásra, egymás megismerésére használták, illetve arra, hogy kevésbé legyenek magányosak. De aztán jaj! Jöttek a spamek, a kattintásvadászat, az álhírek és az adatokkal való visszaélés. "Mindez változni fog" - jelenti ki a narrátor, majd hozzáteszi, hogy a Facebook védeni fogja a adatainkat, biztonságosabb hely lesz, hogy lényegében visszaadja magát a "barátoknak". A reklám mottója: here together.

Lent tekinthető meg a videó, ami kicsit olyan, mint a Szabadság téren látható sasos-arkangyalos emlékmű.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés