Szegedi újszülött-mentők nyerték a jó ügyek versenyét

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

Eredmény született a JCDecaux közterületi hirdetőcég és a Kreatív közös pályázatán, az Állj mellé, állj bele! versenyen, amelynek keretében a reklám- és kreatíviparban dolgozók álltak ki névvel-arccal számukra fontos ügyek, kezdeményezések mellett.

„Mivel az out-of-home az egyik leghatékonyabb és legnagyobb elérésű kommunikációs eszköz, fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan témáknak engedjük át a helyet, amelyekkel segíthetünk, felhívhatjuk a figyelmet egy fontos társadalmi ügyre, élhetőbbé tehetjük a városokat, amelyekben élünk. Az „Állj mellé, állj bele!” kampánnyal az volt a célunk, hogy a társadalmi felelősséget és az ügyek felkarolásának lehetőségét egyaránt átengedjük a tágabb értelemben vett kommunikációs szakmában dolgozó kollégáinknak. Örülök, hogy sokan legyőzték gátlásaikat a személyes szerepléssel kapcsolatban és átérezhették annak súlyát, amikor az ember szó szerint az arcát adja egy témához. Gratulálok minden résztvevőnek és természetesen a győztesnek, László Richárd Rolandnak. Bízom benne, hogy a nagy nyilvánosság támogatást jelent majd az általa felvállalt alapítvány működéséhez és sok szegedi koraszülött csecsemő megmentéséhez járulunk hozzá. Különös egybeesés, hogy a plakátok országszerte éppen a koraszülttek világnapján kerülnek ki” – mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.

A közönségszavazatok értelmében a szegedi babamentő alapítvány lett az első.

„A Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítvány az elmúlt 25 évben bizonyította, hogy méltók minden elismerésre és támogatásra. Elhivatott szakemberekből álló csapatuk éppen akkor óvja az ember életét, amikor az a legkiszolgáltatottabb, a leginkább segítségre szorul. Évente ezernyi kis életet mentenek három déli megyéből. Holnap talán az én gyermekemét, vagy épp a tiédét?”

Ezt László Roland Richárd, a Mediamotion marketingvezetője írta róluk, és a citylightok, amelyeken méltatja őket, mától a fővárosban és országszerte láthatók a hónap végéig.

„Fantasztikus érzés, hogy a koraszülött életmentés most ekkora publicitást kap. Hálás vagyok, hogy ilyen sokan szavaztak erre a létfontosságú ügyre, mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, szavazatát, és hogy méltóképpen köszönthetjük a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálatot fennállásának 25. évfordulójának alkalmából” – mondta László Roland Richárd.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.