hirdetés

Szavazz a Sziget legjobb márkahelyszíneire!

Körbejártuk a 2019-es Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legfeltűnőbb, legnépszerűbb, továbbá újdonságszámba menő márkamegjelenéseket. Szerintetek melyik a leglátványosabb, legötletesebb márkahelyszín az idei Szigeten? A H&M, a Deichmann, netán a Coca-Cola kitelepülése? Vagy a többieké? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

hirdetés

Ahogy a korábbi években már többször leírtuk, a Sziget márkatengere gyakorlatilag végtelen, már nem is tenger, hanem inkább óceán. Ennek megfelelően nem tudunk, és nem is igazán lehetséges egyetlen képes anyagban bemutatni ezt a rengeteg megjelenést. Leginkább azokra koncentráltunk, amik nem, vagy nem teljesen ugyanilyen formában jelentek meg az elmúlt években. Előnyben részesítettük azokat a helyszíneket, ahol több, vagy komplexebb aktivitás zajlott annál, mint hogy egy bárt vagy food truckot felmárkáztak, illetve azokat a helyszíneket, amelyek láthatóan népszerűek voltak a szigetlakók körében.

Ettől függetlenül is ez a válogatás óhatatlanul szubjektív lesz, aki kimaradt, attól elnézést kérünk. A sorrendet időrendben alakítottuk, nagyjából aszerint, hogy melyik megjelenéssel mikor találkoztunk.

Szerintetek melyik volt a legjobb? Szavazzatok egytől tízig a megjelenésekre! A 10-es éri a legnagyobb pontszámot.

Figyelem! Minden egyes képre kattintva galéria nyílik, ahol több fotót is megnézhetnek az adott márkáról!

(Mobilon sajnos nem mindig működik a szavazás, ez esetben át kell váltanotok desktop nézetre.)

A szavazást a Sziget Fesztivál után zárjuk majd le!

1. NYX Cosmetics

Szelfi-fallal, kávéspecialitásokkal és sminksarokkal várja, elsősorban a fesztiválozó lányokat ez a kozmetikai márka.

A szavazást lezártuk!

2. Coca-Cola

Igazi karácsonyi hangulatot szállít idén a fesztiválokra a Coca-Cola, ennek megfelelően a márka Mikulással, kamionnal, rénszarvasszánnal, karácsonyi dallamokkal vonult ki a Szigetre is. Szelfi szempontból telitalálatnak bizonyult az aktivitás, rengetegen fotózkodtak a helyszínen. Az aktivitáshoz természetesen nyereményjáték is kapcsolódott, valamint colás ajándékokkal is gazdagodhattak a fesztiválozók.

A szavazást lezártuk!

3. Deichmann

A Deichmann a már tavaly is jól bevált formátumot viszi tovább idén a Szigeten. A cipőmárka ismét kétszintes pop-up bolttal érkezett a fesztiválra, ahol elsősorban a fesztiválozók kényelmét szolgáló lábbelik kapnak helyet, a frissen vásárolt darabokat pedig ott helyben ki is lehet dekorálni.

A szavazást lezártuk!

4. H&M

A divatmárkától már megszoktuk, hogy az elmúlt években mindig nagyon népszerű és látványos helyszínnel települ ki a Szigetre. Számos szelfizési lehetőség akadt, most leginkább a tükrökkel és a csillogással játszottak, igen népszerű is volt. Hoszteszeik segítségével kézműveskedni és játszani is lehetett ajándékokért.

A szavazást lezártuk!

5. E.ON

Öko-kempinget és oázist alakított ki a Szigeten az E.ON, a cég ezekkel szeretné a fenntartható fesztiválozást népszerűsíteni a rendezvényre látogatók körében. Az akció részeként mobilos kincskereső játékot is fejlesztettek, a cég zöld oázisában pedig napenergiával működő töltők várják a fiatalokat.

A szavazást lezártuk!

6. Unicum

A márka helyszínének koncepciója nem új, ám új alapokra helyezték, anyaghasználatában a fémet helyezve előtérbe, továbbgondolt és megnövelt felületű éjszakai fényekkel, háromdimenziós látványtechnikával. Továbbra is az egyik leglátványosabb, népszerű partihelyszín a Szigeten, egyenesen a nagyszínpaddal szemben. Idén olyan apróságokkal dobták fel, mint az Unicum-palackba rejtett üzenetek, vagy épp a limitált zenei tematikájú Unicum-csomagolás.

A szavazást lezártuk!

7. Aldi

A diszkontlánc évek óta a Sziget legnépszerűbb élelmiszer-ellátója, ahol a többi helyszínhez képest egészen baráti árakon tudnak kaját vásárolni, majd ugyanott elkészíttetni azt a fesztiválozók. Ennek megfelelően olykor akkora a sor, hogy a biztonságiak csak ütemezve engedik be az embereket.

A szavazást lezártuk!

8. Durex

Az óvszermárka egy méretes kilátótoronnyal vonult ki a helyszínre, melyről egyenesen a Nagyszínpadra nyílt kilátás. Ott jártunkkor sajnos épp esett az eső, biztonsági szempontok miatt nem engedtek fel minket.

A szavazást lezártuk!

9. YouTube

A Youtube idén a nagyszínpaddal szemben települt ki egy lounge-zsal és egy kisebb tribute-színpaddal, illetve a Sziget Eye fantázianevű óriáskerék is a Google márkáját hirdette.

A szavazást lezártuk!

10. Levi’s

A személyre szabható divat, úgy tűnik, igen népszerű a fesztiválon, a Levi’s márka is erre hegyezte ki jelenlétét. A látványos installáció aljában egyszerre kapott helyet egy farmerbolt és egy mini-szabóműhely, ahol a vásárlók igényei szerint, egyedileg díszítették fel a ruhadarabokat.

A szavazást lezártuk!

11. Mercedes

A VIP-szektor szponzora az elmúlt évekhez hasonlóan is a Mercedes volt, látványos autókkal vonultak ki a Szigetre, valamint exkluzív bárok és éttermek is helyet kaptak odabent, mint például az Asahi megjelenése.

A szavazást lezártuk!

12. Rauch

A MyTea Stage Invasion nevet viselő fesztiválaktivitással már az EFOTT-on is találkoztunk, és ott is kifejezetten népszerűnek tűnt. A fiatalok látványos szelfikért és ajándékokért cserébe önfeledten pózoltak a miniszínpadon, ahol kedvenc számaikra „zenélhettek.”

A szavazást lezártuk!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!