hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szaniszló Csaba Hosszú Katinka médiadivíziójához szegődik

"Örömmel jelentem be, hogy cégünk novembertől új részleggel, a média- és tartalomfejlesztési divízióval bővül” – írta ki Hosszú Katinka a Facebook oldalára. Az Iron Network, az úszónő edző-férjével, Shane Tusuppal közös cégéhez, az Iron Corporationhöz tartozik. Egyelőre ez a meglévő YouTube-csatorna megerősítését jelenti, de a jövőben tévé is lehet belőle. 

hirdetés

A médiadivízió vezetőjének a Sport TV munkatársát, Szaniszló Csabát (korábbi interjúnk a tévéssel erre) kérték fel Katinkáék. A döntés hátteréről így ír a posztban: "Az új osztály élére egy tapasztalt szakemberre volt szükségünk, akinek ismerjük a munkáit, akivel hasonlóképpen gondolkodunk, és akivel korábban személyes kapcsolatunk is volt. Jelöltünk a Sport TV műsorvezetője és kommentátora, Szaniszló Csaba volt, aki hosszas beszélgetések után igent mondott, így 12 év után elhagyja előző munkahelyét, Magyarország első tematikus sportcsatornáját, hogy az Iron csapathoz csatlakozzon. Amellett, hogy Csaba számos rangos sporteseményt közvetített, az elmúlt években hazai és nemzetközi televíziós sportjogok beszerzésével is foglalkozott, másodmagával álmodta meg és hozta létre a Trash Talk című amerikaisport-talkshowt, nemrég elkészítette első dokumentumfilmjét, mely hazánk egyetlen NBA-játékosa, Dávid Kornél amerikai pályafutásának fontosabb állomásait követte végig, az elmúlt nyáron pedig a nemzetközi televíziókért felelt az úszó-világbajnokságon". 

Hosszú Katinka. Fotó: Katinka Facebook-oldala

Szaniszló Csaba az Indexnek elmondta, hogy azért is igazolt az úszónő csapatába, mert "a cég már elég nagyra nőtt a cég és szükség volt valakire, aki összefogja", illetve a Sport TV-ről nem tűnik el teljesen, a jövőben is fogja vezetni a Trash talk című műsort, de a jogbeszerzést és a kommentátori munkákat nem viszi tovább a csatornánál. Az Iron Network első körben biztos nem megy a tévére, hanem a jelenleg 15 ezer feliratkozóval futó YouTube-csatornát szeretnék a jövőben még több tartalommal ellátni.  

A posztban még szerepel, hogy a meglévő közösségüket is szeretnék jobban aktivizálni az Iron Network segítségével, ahogy az is kiderül, hogy hosszútávra rendezkednének be a médiában: "Emellett örülnénk, ha ti is többet szólhatnátok hozzánk, ha az Iron Nation tagjai egymáshoz is közelebb kerülnének, ami így reményeink szerint szintén könnyebben valósulhat meg. Természetesen vannak ennél távolabbi és merészebb céljaink is, melyekről most talán korai még beszélni, de hamarosan ennek is eljön az ideje".

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés