hirdetés
hirdetés
hirdetés

Számos új pozíció a HVG-nél

Új vezetőket neveztek ki szeptemberben a HVG Kiadó kereskedelmi igazgatóságán, valamint külön szakember foglalkozik a HVG különkiadványokkal is. Ez utóbbi feladatok Budaházy Árpádhoz tartoznak, aki könyv- és lapigazgató lett.

hirdetés

A HVG a szeptembert számos új pozícióval kezdte: összesen hét munkatársat neveztek ki a kiadón belül.

A HVG-különkiadványok - jogi, adó, Plusz és Extra - megjelentetésének irányítását szeptember 1-jétől Budaházy Árpád végzi könyv- és lapigazgatói beosztásban. A szakember 2007 óta vezeti a cég könyvkiadó részlegét, ezt a tevékenységét továbbra is megtartja.

A kiadó különszámai között idén újonnan jelenik majd meg a HVG Extra – Pszichológia.

Mint arról beszámoltunk, a HVG kereskedelmi igazgatósága május óta integráltan működik, a változás pedig hatott a feladatkörökre és a posztokra is.

„A megváltozott szervezeti rend és az új pozíciók legfontosabb célja, hogy kommunikációs tanácsadóink a teljes HVG-s portfóliót egyszerre tudják értékesíteni az ügynökségeknek és a hirdető partnereknek” – nyilatkozta Kocsis Attila kereskedelmi és stratégiai igazgató, aki azt is elmondta, hogy az év végéig szeretnék befejezni az integrációs folyamatot.

Miklósi Zoltán eddig értékesítési igazgatóként tevékenykedett, és szeptembertől az integrált szervezet kereskedelmi igazgatóhelyettesévé lép elő. Miklósi Zoltán 1992 óta különféle értékesítési pozíciókban dolgozik a HVG-nél.

Ádám Péter vezeti az ügynökségi és üzletfejlesztési csoportot, feladata az online és a print ügynökségi partnerek kiszolgálása, valamint új üzleti lehetőségek kialakítása és menedzselése. A szakember fél éve dolgozik a HVG-nél, korábban a Sláger Rádiónál, a USP Médiánál és a Paprika Latinónál töltött be különböző értékesítési pozíciókat.

Kurtz Judit a back office csoport vezetőjeként felel a hirdetési szervezet háttérmunkájával kapcsolatos összes funkcióért, így például az elemzési, megrendeléskezelési, kapacitásmenedzselési munkákért. Kurtz Judit 2006 óta online médiamenedzser a HVG-nél, karrierjének korábbi állomásai a Népszabadság és a Porsche Hungária voltak.

Tasnádi Rózsa, Betléri Zoltán és Káli Gábor csoportvezetőként irányítja majd a három hirdetésszervezési csoportot, amelyek szektoronkénti felosztásban fognak működni. Tasnádi Rózsa 2008 óta a HVG Online szakmai kiadványaival foglalkozott, korábban pedig a Vogel Burda és a Computer Panoráma kiadók hirdetési vezetőjeként dolgozott. Betléri Zoltán 2003 óta a bank- és biztosítási szektorért, Káli Gábor pedig 2001-től a HVG kereskedelmi részlegében kommunikációs tanácsadóként az autós és szállítmányozási szektorért felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés