Szalai Tamás lett a Kreatív sörbloggere

Kiválasztotta a győztes sörblogger pályázót a Carlsberg és a Kreatív. Szalai Tamás, a Fenékig blog szerzője utazhat sörtúrázni Belgiumba.

hirdetés

Augusztus elején írtuk meg először, hogy keressük azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmákra szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában.

A pályázatra közel ötven érdeklődő jelentkezett, végül 22-en küldtek értékelhető jelentkezést. A Kreatív és a Grimbergen sört Magyarországon forgalmazó Carlsberg döntéshozói végül úgy döntöttek, hogy Szalai Tamás pályázat volt a legmeggyőzőbb.

A győztes pályázó az elmúlt öt évben sörfogyasztóként, sörbloggerként, házi sörfőzőként, sörtúravezetőként folyamatosan foglalkozik sörrel, sőt az egyik receptje, a Dezső vére kereskedelmi forgalomban is kapható.

Szalai Tamás a Fenékig blog egyik szerzője, eddigi bejegyzései itt olvashatók >>>

Fenékig Facebook >>>

Fenékig Instagram >>>

Ez pedig Szalai Tamásról egy videó, amit a Budapest Local készített. 

Szalai Tamás - ahogy sok más újságíró és blogger - a Grimbergen sör hazájába, Belgiumba látogathat el egy szervezett utazás keretében. A Grimbergen élménytúrára számos országból érkeznek újságírók és bloggerek. Az utazást a meghívó, azaz a Grimbergen szervezi és természetesen a költségeket is ők állják. A szállás Brüsszelben lesz, onnan indul a csoport 8-án a Grimbergen apátságra, ahol a sörfőzde bemutatása, sörkóstolás, gálavacsora, showműsor szórakoztatja a nemzetközi újságírósereget.

A Grimbergen sörfőzdét 1128-ban alapította a grimbergeni apátság, az azóta eltelt majdnem ezer év alatt, számos viszontagsággal kellett szembenézni a szerzeteseknek: háromszor teljesen leégett az apátság, amit minden alkalommal újjáépítettek. Innen ered a Grimbergen szimbóluma, a főnixmadár.

Magyarországon a Grimbergen Blanche, a Grimbergen Blonde és a Grimbergen Double Ambree fajtákat lehet kapni. A sörökről bővebben itt tudhatnak meg többet >>>

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!