hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szalai Annamária a Reklámkonferencián

Egerszalókon rendezik idén az MRSZ hagyományos Reklámkonferenciáját. Az eseményen a racionalitás és az emóció köré csoportosulnak a témák, melyekből egy rövid kivonat olvasható alább.

hirdetés

Az idei egerszalóki Reklámkonferencia címének, az „Emorációnak” megfelelően igyekeztek eltérő mentalitású és különböző területeken működő előadókat hívni a program szervezői.

Szeptember 28-án délelőtt, a plenáris ülésen ott lesz Rubik Ernő feltaláló, Felcsuti Péter, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Jelenits István piarista szerzetes, író és tanár, illetve az Alternatív Közgazdasági Gimnázium igazgatója, Horn György is.

A délutáni programok közt szerepel egy workshop Mányai Csabával, az emocionális vonalat Hargitai Lilla Emberszabás című szekciója, a racionalitást a new business-ről szóló Pető-Dickinson Andrea-féle szekció jelenti. Az este főprogramja a Golden Brain díjátadója lesz, melyet buli követ.

Másnap, 29-én Simon Attila vezetésével a dizájnról fognak beszélni Mikko

Kamarainen, a finn Provoke ügyvezetője, Davor Bruketa-Nikola Žinić páros, akik a nevüket viselő dél-kelet-európai fesztiválkedvenc ügynökség vezetői.

Mindeközben a marketingeseket érintő munkaerő-piaci, tudásbeli és nyelvhasználati kérdéseket vizsgálja Szigeti Péter és Román Balázs, a Kreatív Magazin és a Kreatív Online főszerkesztői. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tagozatainak emóciót és rációt is érintő előadásait pedig Mezriczky László MRSZ-elnök vezeti.

Ebéd után médiás témák következnek, jelen lesz Szalai Annamária, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nemrégiben kinevezett elnöke, ezzel egyidőben pedig a másik teremben Papp-Váry Árpád szekciójában a kkv szektor marketingszokásait és -költéseit térképezik fel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés