hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szalai Annamária a Reklámkonferencián

Egerszalókon rendezik idén az MRSZ hagyományos Reklámkonferenciáját. Az eseményen a racionalitás és az emóció köré csoportosulnak a témák, melyekből egy rövid kivonat olvasható alább.

hirdetés

Az idei egerszalóki Reklámkonferencia címének, az „Emorációnak” megfelelően igyekeztek eltérő mentalitású és különböző területeken működő előadókat hívni a program szervezői.

Szeptember 28-án délelőtt, a plenáris ülésen ott lesz Rubik Ernő feltaláló, Felcsuti Péter, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Jelenits István piarista szerzetes, író és tanár, illetve az Alternatív Közgazdasági Gimnázium igazgatója, Horn György is.

A délutáni programok közt szerepel egy workshop Mányai Csabával, az emocionális vonalat Hargitai Lilla Emberszabás című szekciója, a racionalitást a new business-ről szóló Pető-Dickinson Andrea-féle szekció jelenti. Az este főprogramja a Golden Brain díjátadója lesz, melyet buli követ.

Másnap, 29-én Simon Attila vezetésével a dizájnról fognak beszélni Mikko

Kamarainen, a finn Provoke ügyvezetője, Davor Bruketa-Nikola Žinić páros, akik a nevüket viselő dél-kelet-európai fesztiválkedvenc ügynökség vezetői.

Mindeközben a marketingeseket érintő munkaerő-piaci, tudásbeli és nyelvhasználati kérdéseket vizsgálja Szigeti Péter és Román Balázs, a Kreatív Magazin és a Kreatív Online főszerkesztői. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tagozatainak emóciót és rációt is érintő előadásait pedig Mezriczky László MRSZ-elnök vezeti.

Ebéd után médiás témák következnek, jelen lesz Szalai Annamária, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nemrégiben kinevezett elnöke, ezzel egyidőben pedig a másik teremben Papp-Váry Árpád szekciójában a kkv szektor marketingszokásait és -költéseit térképezik fel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés