hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakmázás, kapcsolatépítés és izzadás Siófokon

Száz marketingszakos egyetemista a Balaton-parton, beszélgetések és előadások a hőségben izzadó előadókkal, Réz Andrástól Novák Péterig, digitális jövő, reklámetika és non-stop kapcsolatépítés – ezt vonultatta fel a siófoki Brandcamp, ahol több volt a brief, mint a söralátét, és ahol a jövő accountjai és marketingesei múlatták az időt három napig.
hirdetés
„Stratégiai tervező" – válaszolja egy huszonéves lány arra a kérdésre, hogy mi szeretne lenni. Este tizenegy van és Siófokon támasztunk egy pultot húsz méterre a Balatontól, úgyhogy kicsit még azzal együtt is valószínűtlen a válasz, hogy egy direkt ilyen embereknek szóló helyen vagyunk. Az „interaktív márkatábor" néven beharangozott BrandCamp füllesztő hőségében néhány órával korábban három másik fiatal azon vitatkozott, melyik magyar sörnek van ovális helyett kerek címkéje, miközben két másik azt próbálta megfejteni, szabad-e kiderülnie egy vírusmarketing-videóról, kinek a megbízásából készült.

Az Extreme rendezvényügynökség és a Traffic BTL szervezte BrandCamp egy balatonparti hotel konferenciatermében tartott előadásokat, illetve a szálló menti partszakaszon felállított sátrakban zajló workshopokat takart. Az előbbieken többek között Hrutka Róbert (reklám-) zeneszerző, Novák Péter, a Kirowski ügyvezetője, vagy Peresztegi Zoltán, a magyar Google-képviselet első embere adott elő, de a főleg marketingszakokról érkező résztvevők a háromnapos rendezvény elejétől fogva inkább a kiscsoportos workshopokra hajtottak.

Ezeken a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára, Markovich Réka például a reklámetika határterületeit feszegető magyar és nemzetközi kampányokról indított vitát, Hrutka Róbert reklámfilmeket mutatott be különböző háttérzenékkel, Sas István filmrendező a reklám és a szexualitás kapcsolatát boncolgatta, míg a Grant Reklámügynökség kreatívvezetője, Réz András egy hosszú ívű előadásban a stílusról és a divatmárkákról értekezett.

Volt, aki új munkaerőt is keresett a főleg klasszikus marketingszakokon tanuló, és ügynökségi account vagy ügyféloldali marketinges feladatokra hajtó diákok között. A RadioCafé és a Kirowski delegáltjai konkrét kampányfeladatokat adtak rögtönzött kreatív teameknek – hasmenés elleni tabletta rádióreklámjáról, illetve egy gyerekeknek szóló, fiktív Samsung mobiltelefonról, a sebtiben összehozott munkák prezentálását pedig mindkét esetben bősz névjegykártya-gyűjtés követte.

A Kreatív tudósítója által megkérdezett résztvevők épp az ilyesmiket emelték ki az egyébként itt-ott elsőrendezvényes gyerekbetegségeket – csúszásokat, keresztbeszervezést – mutató tábor erősségeként: legtöbbjük azt mondta, eleve kapcsolatokat építeni érkezett, és a végén úgy értékelték, erre kellő mennyiségben lehetőségük is nyílt a három nap alatt. A diákok értékelték az oldott légkört is, ami szemlátomást az előadóknak is bejött – egy részük a workshopok végeztével, éjszakára is Siófokon maradt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés