hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Szakmai okok miatt mondott fel Gundel Takács az MTVA-nál

A műsorvezető az Origónak adott interjút. "Nekem nem egyes műsorokkal volt bajom, hanem azzal a rendszerrel, amiben a mai magyar közmédia működik" - mondja. 

hirdetés

Gundel Takács Gábor nagyinterjút adott az Origónak, annak apropóján, hogy február 17-én megszűnt a munkaviszonya az MTVA-val. Az elmúlt években többek között a Maradj talpon!, a Dal és a 2016-os foci-Eb műsorvezetője egyebek mellett arról beszél a portálnak, hogy "az utóbbi időben szakmai kérdésekben, illetve az MTVA által ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban használt kommunikációs megoldásokban" akadtak olyan döntések, amelyekkel már nem tudott egyetérteni, ezért állt fel.

"Bennem folyamatosan az vetődött fel, hogy a nevemet, az arcomat, a hitelességemet, amiben 33 év munkám van, adhatom-e ezekhez a döntésekhez. Eljött az a pillanat, amikor egyértelművé vált, hogy tovább nem" - mondja. 

Az interjúban arról is beszél, hogy a korábban kétszer akartak változtatni a Maradj talpon! stábjának összetételén, kétszer ezt meg tudta akadályozni (meggyőzte a döntéshozókat), de harmadszor már nem. "Született egy döntés, hogy cserék lesznek a stábban – már nem érdekelte őket, mit gondolok" - mondja. Az új csapattal szerinte nem lett jobb a műsor, illetve januárban olyan döntéseket is hoztak a műsorral kapcsolatban, amiről csak utólag szerzett tudomást. 

Gundel Takács Gábor. Forrás: MTVA

A jövőre vonatkozó kérdésekre azt válaszolta, hogy egyelőre nem szeretné elkötelezni magát sehova: 
"szabadúszóként dolgozva folytatnám azt a munkát, amit az elmúlt években, évtizedekben végeztem."  Itt az azzal kapcsolatos hírt is cáfolja, miszerint azért mondott fel, mert máshol folytatja.

Kimondja az interjúban azt is, hogy neki nem egyes műsorokkal volt baja, "hanem azzal a rendszerrel, amiben a mai magyar közmédia működik". 

A televíziózás alakulásáról beszélve úgy fogalmaz: "az is látható, hogy a tudás alapú vetélkedőknek – tetszik, vagy sem – egyre kevésbé van létjogosultságuk". 

A teljes interjú itt olvasható. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.