hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakított a Publicis és a Dentsu

Minden eddigi stratégiai megállapodás megszűnik a Publicis és a Dentsu között, miután a francia reklámipari óriáscsoport 644 millió euróért minden opciót visszavásárol a japán mammutcégtől.

hirdetés

Bár az okok egyelőre nem nyilvánosak, a francia Publicis és a japán Dentsu megszünteti a 2002-ben megkezdett stratégiai együttműködését. Ez azt jelenti, hogy a Publicis 644,4 millió euróért visszavásárolja a Dentsutól saját részvényei 9,3 százalékát – számol be
a Brand Republic.

A Dentsu akkor szerzett részesedést a Publicisben, amikor a francia vállalat 2002-ben felvásárolta a BCom3 csoportot (D’Arcy, Leo Burnett, Starcom Mediavest, Bartle Bogle Hegarty), amiben a Dentsunak 22 százalékos részesedése volt. Így jutott tulajdonosi jogkörhöz a japán vállalat a Publicisben, ezzel együtt pedig 15 százalékos szavazati csomagot is szerzett magának. Ezt, valamint a 9,3 százalékos tulajdonosi részesedést vásárolta most „vissza” a Publicis. A Dentsunak még maradt 2 százaléka.

Érdekes ugyanakkor, hogy a Dentsunak a Publicisben való „talált” részesedése szinte csak lemondásokkal járt. A Publicis jóváhagyása nélkül semmiféle piaci manővert nem tehettek Európában, az Egyesült Államokban és Ausztráliában. Nem köthetett megállapodásokat, a WPP, az Interpublic, az Omnicom és a Havas ügynökségeivel. Továbbá a már meglévő Dentsu Young & Rubicam együttműködést nem fűzhették szorosabbra a WPP csoporton belül.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés