hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakított a Publicis és a Dentsu

Minden eddigi stratégiai megállapodás megszűnik a Publicis és a Dentsu között, miután a francia reklámipari óriáscsoport 644 millió euróért minden opciót visszavásárol a japán mammutcégtől.

hirdetés

Bár az okok egyelőre nem nyilvánosak, a francia Publicis és a japán Dentsu megszünteti a 2002-ben megkezdett stratégiai együttműködését. Ez azt jelenti, hogy a Publicis 644,4 millió euróért visszavásárolja a Dentsutól saját részvényei 9,3 százalékát – számol be
a Brand Republic.

A Dentsu akkor szerzett részesedést a Publicisben, amikor a francia vállalat 2002-ben felvásárolta a BCom3 csoportot (D’Arcy, Leo Burnett, Starcom Mediavest, Bartle Bogle Hegarty), amiben a Dentsunak 22 százalékos részesedése volt. Így jutott tulajdonosi jogkörhöz a japán vállalat a Publicisben, ezzel együtt pedig 15 százalékos szavazati csomagot is szerzett magának. Ezt, valamint a 9,3 százalékos tulajdonosi részesedést vásárolta most „vissza” a Publicis. A Dentsunak még maradt 2 százaléka.

Érdekes ugyanakkor, hogy a Dentsunak a Publicisben való „talált” részesedése szinte csak lemondásokkal járt. A Publicis jóváhagyása nélkül semmiféle piaci manővert nem tehettek Európában, az Egyesült Államokban és Ausztráliában. Nem köthetett megállapodásokat, a WPP, az Interpublic, az Omnicom és a Havas ügynökségeivel. Továbbá a már meglévő Dentsu Young & Rubicam együttműködést nem fűzhették szorosabbra a WPP csoporton belül.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés