hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakértői munkával segített a KPMG civileknek

A KPMG Felelős Társadalomért Program díjait idén a Bagázs Egyesület, a Magyar Vöröskereszt, illetve a Peter Cerny és a Ronald McDonald Alapítvány civil szervezetek kapták, de a konkrét pénzadományon és számítógépeken túl tanácsadói és könyvvizsgálati szolgáltatás is a támogatás része volt.

hirdetés

Az idei pályázaton 54 szervezet indult el, az ő igényeiket 25 önkéntes értékelte a program keretében, ezek közül 7 shortlistre került pályázót végig is látogattak a KPMG szakemberei, hogy olyanokat válasszanak, ahol meglévő folyamatok továbbfejlesztésével vagy újak kialakításával érdemben lehet javítani a szervezet hatékonyságát - olvasható a közleményben.

A győztes szervezetek, a Bagázs Egyesület, a Magyar Vöröskereszt, a Peter Cerny Alapítvány és a Ronald McDonald Alapítvány egyenként 750 ezer forintos támogatást kapnak: ebből a szervezetek a fenntartható működéshez fontos pozíciók bérköltségét, illetve telephelyek rezsiköltségét tudják fedezni. A pénzadományon túl több számítógépet is igényeltek a szervezetek, melyet a KPMG saját gépparkjának már nem használt részéből adott át megfelelően telepítve, jogtiszta szoftverekkel.

Külön szimpataikus a támogatásban, hogy a fentieken túl a KPMG vezető szakértői saját munkájukkal is hozzájárulnak a fejlesztéshez. A Bagázs Egyesület esetében a KPMG a könyvvizsgálati feladatokat vállalja át pro bono, a Ronald McDonald Alapítványnál szervezeti stratégiai tanácsadást és IT fejlesztési tervet készítenek az önkéntesek, a Magyar Vöröskereszt számára pedig a hamarosan nyíló „Empátia” közösségi tér és kávézó üzleti tervének elkészítéséhez nyújt segítséget a KPMG.

„Idén a klasszikus megoldásainkon túl (könyvvizsgálat, stratégiaalkotás, üzleti terv készítés) új szolgáltatásokkal is gazdagodott a pro bono portfoliónk. Így például a Bagázs Egyesület számára a KPMG közüzemi szakértői a dányi cigánytelep szennyvízproblémáinak megoldására dolgoznak ki megoldást, a Peter Cerny Alapítvány részére pedig adatvédelemmel kapcsolatos (GDPR) tanácsadást nyújt a KPMG” – mondta el Szabó István a KPMG vállalati felelősségvállalási vezetője.

Célok és elvek
A KPMG programja 2009 óta fut, a civil szervezetek idén már 25 különböző szolgáltatásból tudtak választani. A nyertes szervezetek kiválasztásában fontos szempont, hogy fejlesztéseinkkel jelentős és mérhető társadalmi hatást érjenek el. A munkatársak aktív bevonásával kiválasztott projektekkel a szándék szerint közvetlenül és közvetetten is hozzájárulnak az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaihoz, többek között a tartós, inkluzív és fenntartható gazdasági növekedés elősegítéséhez, valamint az egészséges élet és jólét biztosításához, valamint a társadalmi egyenlőtlenségek enyhítéséhez - derül ki még a közleményből.
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés