hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szadista hostessek és váratlan óriáshinta a Szigeten

Hogyan teljesítettek a márkák minden fesztiválok és márkamegjelenések ősatyján, a Szigeten? A Kreatív két hús-vér fesztiválozót hajtott körbe a vurstliban, hogy megtudjuk.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
köszi
HB
#
@HeyBaby,
a szeptemberi print számban jelenik meg a Kreatív hagyományos fesztiválmelléklete, amelyben sokkal több megjelenés szerepel (és hogy teljesen kielégítő legyen a
válasz, a pálinkapiacról meg az októberiben írunk)
#
Azért ennél több dolog volt, igaz kicsit uncsi volt, meg kicst zajos, de azért tudtunk egy-két dolgon derülni, na meg jót... Az nagyon látszik, hogy a pálinka tarol, még
a nokia is elismerte, mert PALINKA connecting people polókat osztogattak a HÉVnél, volt még egy-két másik szó is, de ez vitte a pálmát.
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés