hirdetés
hirdetés
hirdetés

Svájcban készülő robotok egy magyar szobrásznak köszönhetik a külsejüket

Szabó Ottó szobrász, tervező, báb- és robotalkotó. Újabban növényekkel kísérletezik, miközben dizájnerként dolgozik egy svájci robotikai cégnél. Élt már Londonban, Berlinben és Milánóban is, most Zürich mellett egy kis hegyvidéki falu az otthona. Szeptemberben önálló kiállítása nyílt Budapesten, ahol főleg arra keresi a választ, hogy mitől lesz a tárgyaknak lelke?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Balkányi Nóra
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Star Network állított össze egy öt pontból álló javaslatcsomagot a véleményvezéreknek járvány idejére.

A Media1 információi szerint négy-öt embert küld el az Index, a HVG-nél pedig kollektív fizetéscsökkentés történt.

A CC minikampányában a csatorna új hangját keresik, de azért a rajongóknak sem kell pánikba esniük a hír hallatán.

Nyolc hozzávalóból otthon is reprodukálható a gyorséttermi kedvenc.

Sokan nyomják együtt webkamerán keresztül a Come Togethert, és a húsos párnácskát is együtt süti nagyi és az unokája. Az olasz Vodafone készítette a videót, amelyet most magyarra is adaptáltak.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

Vírusölő, járvány idejére javasolt, egészségügyi dolgozók részére készült termékeket kínálnak, csak ezeket az állításokat semmivel nem támasztják alá.

Ezt boncolgatja a Republic Group Trendriport különszáma.

Célja, hogy felvegye a küzdelmet a koronavírussal kapcsolatos téves információkkal szemben.

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés