hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Superbrands – a logóhasználatért már fizetni kell

Nemzetközileg módosult a Superbrands program logóhasználatra vonatkozó szabálya: a titulust elnyert márkák tulajdonosainak ezentúl fizetniük kell azért, hogy kommunikációs anyagaikon feltüntethessék a Superbrands logót. Debreczenyi Attila, az Illy kávé magyarországi forgalmazója, az Espresso tulajdonosa úgy véli az új szabályozással értelmét veszítette a program.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Évi 500 millió eurót remélnek beszedni a digitális bevételeket célzó új adónemből.

Kádár-sorozat, Trianon-horror, betyárfilm Rózsa Sándorral, háború utáni állapotok a jövő Magyarországán. Interjúrészlet Pálfi Györggyel a Kreatív decemberi számából Az Úr hangja apropóján.

Pálfi György szerepel a decemberi Kreatív címlapján, de a Rossz versek csapatáról is sokat írunk. Plusz Golden Drum, rádiós körkép a Retro indulása után és Azonnali.hu!

Az app neve pedig Mindigo TV-re változott.

Tarifaváltás miatt törölt egyenlegeket térít meg a cég, az összeg több millió forintra rúg.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Az RTL Klub Pacsi! című műsorának stábjával közösen készített ebben a témában videót.

Tóth Barnabás egyszer már nagy közönségsikert aratott az Újratervezéssel, új alkotása a legjobb kilencbe került az Oscar-versenyben.

Európai és belföldi kommunikációs feladatokat kell ebből ellátniuk.

A Central Médiacsoportot váltják.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés