hirdetés
hirdetés
hirdetés

Súlyos ára lesz, ha megszólal a mobilod az új magyar krimi közben

Húzott egy Nespresso/George Clooney-t a a magyar Valan c. film marketingcsapata, és egy teaser kedvéért lebontották a nézők és a film közötti képzeletbeli falat.

hirdetés

Elkezdődött a novemberben érkező, Erdélyben játszódó magyar krimi, a Valan – Az angyalok völgye felvezető kampánya, amelynek részeként különleges videó hirdeti a filmet.

A film első teasere még a film utómunkája alatt, tavaly év végén került a mozikba, a hangos telefoncsörgéssel induló ajánló elején sokan kaptak a mozitermekben a zsebükhöz, hogy ellenőrizzék, lehalkították-e a telefonjukat. Ez adta az ötletet a legújabb mobilszpot elkészítéséhez.

„Filmünkben a főszereplő nyomozó visszatér a szülővárosába, Valanba egy váratlan telefonhívás miatt, ami kizökkenti a megszokott kerékvágásból, és teljesen felborítja az életét. A Valan - Az angyalok völgye izgalmas és zaklatott hangulatát kis humorral szőttük át ebben a reklámban, amivel szeretnénk felhívni a mozinézők figyelmét arra, hogy egy bekapcsolva hagyott mobiltelefon, egy váratlan hívás hogyan tudja tönkretenni a mozizás életre szóló élményét”– foglalta össze Bagota Béla, a film rendezője a szpot mögötti koncepciót. A mobilszpotot a korábban már a Kreatívon is dicsért kisfilmet jegyző Csoma Sándor rendezte, operatőre Tóth Levente, a főszerepet pedig a filmhez hasonlóan Krisztik Csaba alakítja.

A Valan – Az angyalok völgye, Bagota Béla első nagyjátékfilmje a skandináv bűnügyi történetek nyomvonalán haladó thriller. A film fő helyszíne az erdélyi bányaváros, Balánbánya, de a filmet Sepsiszentgyörgyön, Brassóban és Budapesten is forgatták.

A film szintén skandináv krimiket idéző plakátja is elkészült:

A Valant november 21-től mutatják be a hazai mozikban, a Mozinet forgalmazásában.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés