hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sugár András

hirdetés

Sugár András <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Sugár András (Illusztráció: Kovács Lehel)
Nemcsak a kommunikációs iparág, hanem az egész magyar gazdasági szféra egyik legmeghatározóbb alakja távozott Sugár András személyében 2005 őszén a T-Mobile éléről. Az őt ismerők legtöbbje rendkívül tehetséges menedzsernek tartja, aki abban a kivételes helyzetben volt, hogy nem pusztán egy cég, hanem egy teljes nemzetgazdasági szektor megszületése mellett bábáskodhatott, amely mára átformálta a világot. Ehhez persze az a szerencse is kellett, hogy jókor legyen jó helyen.

Sugár 1991-től volt a Westel vezérigazgatója, amelyet eladósodva vett át, felvirágoztatta és piacvezetővé tette azt, majd az átmárkázás után a T-Mobile-nál tovább folytatta a munkát. A cég önálló működése végén nettó 50 milliárd forintos nyereséget termelt a tulajdonosoknak, miközben az ország egyik legaktívabb hirdetőjévé vált. Nyílt titok, hogy mind a Westel átmárkázását, mind a T-csoport cégeinek összevonását mélységesen ellenezte. Utóbbi lépést már annyira nem tudta elfogadni, hogy távozott a társaságtól. Szerinte egy tiszta, sikeres iparágat vontak össze egy gazdaságtalan, problémás mamutcéggel, eltüntetve ezzel egy európai üzleti kultúrát.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan lehet a játékszabályokat betartva építeni egyszerre erős márkát, nyereséges céget és európai cégkultúrát.

Akkori ellenlábasa ebben a kérdésben Straub Elek, a Magyar Telekom – korábban Matáv – elnök-vezérigazgatója volt. A sors fintora, hogy az amerikai piacfelügyelet (SEC) tavaly decemberben korrupciós vádakkal feljelentést tett a cég, illetve annak három egykori vezetője, köztük Straub ellen.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés