hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stresszlabdákkal gerillázik a Universal Channel

360 fokos kampánnyal, gerillaakciókkal, Facebook-oldalakkal és bloggal vezeti be Magyarországon a Hallmark csatorna név- és márkaváltását a Universal Networks International. A kampány összértékét nem tudni.

hirdetés

A korábbi célközönségénél fiatalabbakat is és több férfit szeretne megcélozni a szeptember 3-án, pénteken este 8 órakor Universal Channel névre váltó és megújult arculattal, valamint új tartalmakkal jelentkező Hallmark tévécsatorna. Az új, szélesebb célcsoport a 25 és 44 év közötti korosztályt és a nemek kiegyenlítettebb arányát jelenti az eddigi döntően női Hallmark-közönség helyett – derült ki a Universal Networks International (UNI) szerdai, az új csatornát bemutató sajtótájékoztatóján.

Tévészpotok a konkurencián

Mint Fodor Szilárd, a UNI-t is magában foglaló NBC Universal magyarországi marketing- és pr-feladatait koordináló Vízió Média menedzsere elmondta, a bevezető kampány az előkészítő szakasz után szeptember 3-ától egy hónapon át fut. A közterületi, rádió- és sajtóhirdetések mellett az atl-kampány részeként a konkurens csatornákon, és egyéb tematikus adókon is futtat tévészpotokat a csatorna, összesen egy hónap alatt mintegy ezer szpotot. Ezen túl megjelenik a mozikban is: a Charlie St. Cloud halála és élete című film előtt, amelyet az anyacéghez tartozó Universal Pictures forgalmaz.

A bevezető kampány kreatívja
A bevezető kampány kreatívja

Az atl-kampány mellett a csatorna együttműködést kötött az Axel Springer kiadóval az októberi Glamour Napok támogatására, továbbá direktmarketing-kampányt indított az előfizetőknek a kábelszolgáltatókon keresztül, és számos merchandize-termékkel állt elő. A bevezetésnek van pr-támogatása, és online megjelenése is: a sorozatokról egy órával a premier előtt pop-up bannerek jelennek meg hírportálokon, mint például a Freemailen vagy a Femina.hu-n. Az Universalchannel.hu honlap egyelőre még nem készült el véglegesen, innen az érdeklődőket a csatorna Facebook-oldalára terelik, ahonnan mindegy egyes sorozathoz külön Facebook-oldalhoz lehet eljutni. A sajtónak külön blog is készült Universalchannelmagyarorszag.info címmel, amely a Tumblr-en fut.

Sibi Cole reklámidő-értékesítési igazgató és Fodor Szilárd, az NBC Universal marketing- és pr-ügyeit koordináló Vízió Média menedzsere
Sibi Cole reklámidő-értékesítési igazgató és Fodor Szilárd a stresszlabdákkal (További képekért kattintson!)

Lesznek még változások

Szeptember 1-je és 3-a között a főváros járókelői találkozhatnak az Universal Channel gerillaakcióival: speciális helyeken három méter magas gumilabdák próbálják őket meglepni, máshol – például a Moszkva téren – sok-sok kisméretű színes stresszlabdát adnak át a járókelőknek a promóterek. A csatorna egyik új kulcssorozatának tartott Kékpróbát pedig rendőrruhába öltözött hoszteszek promotálják három csapattal, hat nagy kereszteződésben rotálva.

Stresszlabda-osztogatás a Moszkván
Stresszlabda-osztogatás a Moszkva téren

A pr-feladatokat a Weber Shandwick látja el, a rendezvényszervezést a HPS, a médiavásárlást a Group M cégek tagjai (a Mediaedge:cia és a Mindshare), a médiatervezést az Allison Group végzi. Mint azt Fodor Szilárdtól megtudtuk, közép-hosszú távon sor kerülhet az UNI másik Magyarországon elérhető csatornája, a Movies24 újramárkázására és átnevezésére is. Jelenleg az NBC Universal nyolcvan százalékban a General Electric, húsz százalékban a Vivendi tulajdona.

Az új csatorna együttműködésben az Universal McCann médiaügynökséggel a debütálás napján este 8 órától hajnal 1-ig sorra kerülő reklámblokkokban az Universal McCann ügyfeleinek reklámszpotjait adja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.