hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stranger Things-tematikájú készletet dobott piacra a Lego

A Lego Csoport bejelentette első együttműködését a Netflixszel, amelynek eredményeként megszületett a Lego Stranger Things: The Upside Down készlet - olvasható a Lego közleményében.

hirdetés

Az első szett, amely a Lego Csoport és a Netflix együttműködéséből született, lehetővé teszi a Stranger Things és a Lego rajongók számára, hogy felfedezzék a Byers család házát és az Upside Down természetfeletti világát Lego formában. Az új szettet 2019. május 15-én jelentik be, és június 1-től lesz elérhető a Lego Store üzletek polcain.

A készletet egy éjféli esemény keretében mutatták be a londoni Leicester Square-en található Lego Store üzletben. A látogatókat a világító Mind Flayer természetfeletti látványa fogadta az üzlet homlokzatán, valamint Will Byers Lego kockából épített kísérteties biciklije, amely elhagyatottan állt az épület előtt. Amint beléptek az üzletbe, a vendégek a Byers család nappalijában találták magukat, ahol az első évadból ismert híres ábécé falat tekinthették meg, valamint Justin Ramsden senior tervezővel beszélgethettek, aki a szetteket is dedikálta. A látogatók egy workshop keretében a Byers család erdei búvóhelyét is megépíthették, amelyet aztán haza is vihettek.

A szettben a Stranger Things 8 szereplője található meg minifigura formában: Hopper rendőrfőnök, Joyce Byers, Eleven, Mike, Lucas és Dustin, amint próbálják megmenteni Willt a minifigura Demogorgontól.

A készlet tele van a díjnyertes Netflix soroztat eredeti részleteivel, beleértve az ábécé falat, amelyet világító funkcióval is elláttak, Hopper rendőrfőnök rendőrautóját és a Byers család nappalijában található telefont. Beléphetünk Will szobájába, ahol megépíthetjük a szereplő ágyát, valamint a falat díszítő posztereket is felragaszthatjuk. Szerte a házban rejtett utalásokat is találhatunk, beleértve „Will, a Bölcs rajzát” és az ikonikus Mind Flayer képét eldugva a padláson. 

Ez a Stranger Things készlet 2 287 elemből áll és számos kiegészítőt tartalmaz, többek között Hopper rendőrfőnök kávésbögréjét, Eleven gofriját és Mike zseblámpáját, amelyek mind segítenek megoldani az elveszett barát rejtélyét. A készlethez két használati utasítást is adnak, hogy a készlet mindkét oldala megépíthető legyen.

A sorozat harmadik évadának premierje július 4-én lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés