hirdetés
hirdetés
hirdetés

Strand, móló és buli a Fütyülős új reklámjában

Ezzel indul a Fütyülős és a Team Red együttműködése.

hirdetés

Elindult a Fütyülős új kampánya, amelyet már a márka tavaly kiválasztott új ügynöksége, a Team Red készített. A Team Red közlése szerint a kampány legfőbb célja a Fütyülős márka megújítása és az új palackdizájn bevezetése.

Az új „Éljük át együtt!” címet viselő kampány központi eleme a palackot díszítő méhsejt minta lett, mely a kapcsolódó reklámfilm során is többször visszatér a jelenetek közti kaleidoszkópszerű átmenet során – írja a közlemény. A reklámban nagy hangsúlyt kapott a zene is.

„A történet egyszerű, egy nagy baráti társaság közös tervet készít egy meglepetéscsónak elkészítésére a szülinapos Bori számára, melyet az ünneplésére szervezett bulin lepleznek le” – írják. A megvalósítást a FilmPartners és egy fiatal olasz rendező, Enrico Mazzanti végezte.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Alkotók

Megrendelő: Zwack Unicum
Ügynökség: Team Red
Braun Annamária – Client Service Director
Gregg Harper – Executive Creative Director
Veres Panni – Producer
Kató Tas – Art Director
Magda Gergő – Copywriter
Horváth Patrik – Account Executive
Szabó Judit – Account Executive
Jenei Gábor – Stúdió vezető
Bojtor Dávid –  Digital Creative
Médiaügynökség: Team Red Media
Pénzes Réka – Account Lead
Csárdás Anna – Account Manager
Dimb Kata – Digital Group Head
Lőwy Hanna – Digital Planner
Gyártócég: Filmpartners
Director – Enrico Mazzanti
DOP – Tóth Widamon Máté
Producer – Kovács Gábor
Production manager – Óvári Eszter
Location manager – Kovács István
1st AD – Eckert Ágnes
Art director – Nyitrai Anna
Stylist – Glaser Marcsi
Make-up – Nagy Júlia
Hair – Lázár József
Set decoration – Kreatív Mozi
Vágó – Gothár Márton
Colorist – Vándor Ádám / Spájz
VFX – Melon / Nagy Miklós

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés