hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stop-motion reklámmal kampányol a Dreher Sörgyárak alkoholmentes söre

Az aktív életmód, a 24 órás felfrissülés és az idén bevezetett Egzotikus Citrom ízvariáns került előtérbe a D24 – a Dreher Sörgyárak alkoholmentes söre – idei kommunikációjában, amelyet a Suhanj! Alapítvány támogatására egy jótékonysági akció is kiegészít. A márka a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozik a kampány során.

hirdetés

A D24 új reklámfilmjében gyors, egymásra vágott képek váltakoznak. A két hónapig futó szpot az alkoholmentessör-márka tavaly bevezetett „aktív felfrissülés” platformját viszi tovább, előtérbe helyezve a 24 órás fogyaszthatóságot és az idén bevezetett új Egzotikus Citrom ízvariánst.

Emellett a D24 mintegy 20 sportversenyen, strandon is megtalálható lesz a nyári szezon során, emellett a Suhanj! Alapítvánnyal együttműködve jótékonysági akciót indított: egy akadálymentes fitneszgép vásárlásához a Suhanj! Fitness edzőterembe a nyár végéig 24 napnyi aktív mozgással töltött időt gyűjtenek össze a meghirdetett sporthelyszíneken.

A D24 a kommunikáció kidolgozásában és kivitelezésében a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozik együtt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés