hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stockholmban digitális plakátok segítik a hajléktalanokat a hidegben

Ha mínusz 7 fok alá megy az idő, a kijelzőn a legközelebbi menedék helye jelenik meg.

hirdetés

A köztéri reklámokkal foglalkozó Clear Channel hajléktalanokat lát el infókkal digitális hirdetőfelületein Stockholmban. Az akció lényege, hogy tél idején az adott digitális kijelzőhöz legközelebb elérhető hajléktalanszállóról vagy ideiglenes befogadóhelyről jelennek meg információk az aktuális időjárásjelentés mellett.

A Clear Channel azért ajánlotta fel hirdetőfelületeit a kampányhoz, mert Stockholm városa ugyan templomokkal és civil szervezetekkel együttműködve sürgősségi szállókat nyit a városban mínusz 7 fok alatt, ezek pontos helyéről nem mindig értesülnek időben a kint éjszakázók.

A kijelzőkön nem csak a hajléktalanok találhatnak infókat, hiszen ahogy javul az idő, a táblákon arról is olvashatnak a stockholmiak, hogyan és hol segíthetnek önkéntesként az utcán élőknek.

A kampány hosszútávú célja, hogy más svéd városok mellett világszerte csatlakozzanak az akcióhoz.

(via: AdAge)

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés